וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי איתן: "לדחות את הבחירות בשישה שבועות"

4.1.2009 / 16:29

השר אמר בישיבת המפלגה כי אין להמשיך בקמפיין הבחירות "כשחיילינו בחזית ואזרחינו במקלטים". מפלגת צבר פנתה לוועדת הבחירות בדרישה לדחות את ההצבעה

השר לענייני גמלאים רפי איתן אמר היום (ראשון) בישיבת הממשלה כי יש לדחות את הבחירות בשישה שבועות לפחות. לדבריו, "חז"ל אמרו: 'לפני עיוור לא תיתן מכשול'. מאחר שהפוליטיקאים כולנו עיוורים כשמדובר בקמפיינים, נראה לי מוטעה להמשיך בתעמולת הבחירות כשחיילינו בחזית ואזרחינו במקלטים".

"אני מאמין", הוסיף איתן," שזהו רצונו של כל העם, לרבות החיילים, הוריהם ובני משפחותיהם. יש להחליט על כך באופן מיידי ולהוריד את הנושא באופן מוחלט מסדר היום הציבורי העכשווי".

יו"ר מפלגת צבר, בועז טופורובסקי, פנה לוועדת הבחירות המרכזית, בבקשה לפעול לדחיית מועד הבחירות הכלליות. "איננו סבורים כי שיקולי בחירות מנחים את צעדיהם של קברניטי המלחמה, אבל ברור לכל שאין מי שמסוגל לנתק את ההחלטות המבצעיות מההשלכות הפוליטיות שלהן, ומהסקרים הממשיכים להתפרסם. חיילי צבא ההגנה לישראל בסדיר, קבע ומילואים הנשלחים על ידי המדינה לסכן את חייהם בשדה הקרב, זכאים לדעת בביטחון שהשיקול היחיד המנחה את מי ששולח אותם הנו ביטחונה של מדינת ישראל, דבר שנכון להיום לא ברור. יתרה מכך, לא יהיה זה מופרך לטעון כי לקברניטי המדינה אינטרס פוליטי בהימשכותו של מבצע 'עופרת יצוקה', אינטרס שמן הראוי שוועדת הבחירות תפעל לנטרולו. אנו פונים אלייך בבקשה לפעול לדחיית מועד הבחירות הכלליות, בכדי שהשפעתן על מקבלי ההחלטות תצומצם ובכדי שחיילי צה"ל יהיו בטוחים בטוהר כוונותיהם של מי ששולחים אותם לשדה הקרב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully