וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלה ירוק מגייסים את פלפס לקמפיין

בעלה ירוק שמחו להכריז כי גם השחיין האולימפי משתמש בקנאביס וטענו כי הדבר מוכיח שעישון מריחואנה יכול להוביל להישגים בספורט

מבחינתו של הוועד האולימפי הבינלאומי, מייקל פלפס ימשיך להתחרות למרות התמונה המביכה שפורסמה ב"ניוז אוף דה וורלד", בה נראה פלפס מעשן באנג. בהצהרה שפירסם הוועד האולימפי. בין השאר נכתב בהצהרה: "מייקל פלפס התנצל על התנהגותו הבלתי הולמת, אין לנו שום סיבה להטיל ספק בכנות שלו ובהתחייבותו לשמש דוגמא אישית".

ובארץ, מפלגת עלה ירוק מגייסת את פלפס לקמפיין הבחירות שלה. הכוכב אמנם לא יוכל להצביע בבחירות, אבל הוא מיישם הלכה למעשה את מצעה. מייקל פלפס, השחיין מספר אחת בעולם, צולם כשהוא מעשן באנג במסיבת סטודנטים בת יומיים שהתקיימה בנובמבר האחרון.

"הצילומים שמראים את הספורטאי מספר אחד בעולם משתמש בכלי לעישון מריחואנה מראים עד כמה הסטיגמה אודות הצמח מוטעית", פרסמה מפלגת עלה ירוק, "ניתן לתפקד ולהצטיין גם אם משתמשים במריחואנה. שלא כמו סיגריות אין פגיעה בבריאות ואצל אנשים מסויימים יש אפילו גידול ברצון ובמחוייבות להשקיע בתחומם - כדוגמת מייקל פלפס שהעישון מן הסתם עזר לו להגיע להיות מספר אחת וכדוגמת אמנים רבים, סופרים ואנשי רוח".

פלפס זכה בשמונה מדליות זהב בשחייה באולימפיאדת בייג'ין בקיץ האחרון. הצהובון הלונדוני "ניוז אוף דה וורלד" פרסם אתמול את תמונתו כשהוא מעשן במסיבה שנערכה בתקופה שקטה עבור השחיינים, בה לא מתקיימות בדרך כלל בדיקות סמים. אחד המשתתפים במסיבה סיפר כי פלפס איבד שליטה מהרגע שהגיע. "אם הוא ימשיך לחגוג כך, אני אופתע אם הוא אי פעם יזכה שוב במדליה כלשהי", סיפר עד הראיה.

לאחר פרסום התמונות והרעש שעוררו, החליט פלפס לפרסם הודעה רשמית, בה התנצל על התנהגותו הבלתי הולמת. "מדובר בשיקול דעת מוטעה שלי", אמר השחיין. "אני מתחרט ומבקש התנצלות. אני בן 23, ולמרות ההצלחה שלי בבריכה התנהגתי בצורה ילדותית ולא מתאימה, רחוקה ממה שציפו ממני. על כך אני מתנצל. אני מבטיח לאוהדיי ולכלל הציבור שזה לא יחזור שנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully