וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עובדיה: "אין כפרה למי שיצביע ליברמן"

פנחס וולף

5.2.2009 / 21:08

במתקפה חסרת תקדים קרא הרב עובדיה לא להצביע לישראל ביתנו, שאת מצביעיה כינה כופרים. "אלו שמצביעים למפלגה שתומכת בהתבוללות גדול עוונו מנשוא"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: יח"צ, עריכת וידאו: נעמה דרור)

בש"ס נלחצים מהתחזקותה של ישראל ביתנו בסקרים? הרב עובדיה יוסף תקף היום (חמישי) את המפלגה והיו"ר שלה, אביגדור ליברמן, באופן חסר תקדים. לדברי הרב, "אלו שמצביעים למפלגה שתומכת בהתבוללות, שרוצה להביא בשר חזיר, כל מי שתומך בהם, כל מי שמצביע עבורם, גדול עוונו מנשוא, לא יכופר לו. אם הוא חושב שהוא זורק את הפתק וגמרנו, כל מה שישראל ביתנו יעשו, זה כאילו הוא בעצמו עשה". הרב עובדיה הוסיף עם זאת, כי "כל אלה שתומכים בתורה מחזקים את התורה אשרי הם ואשרי חלקם".

שלשום תקף יו"ר ש"ס אלי ישי את ליברמן והזהיר את מאזיניו בתחנת הרדיו החרדית הספרדית "קול ברמה" מפני "נישואים אזרחיים והתבוללות נוראה בארץ הקודש", קיצוץ בתקציבי הישיבות, גיוס בחורי הישיבות ולפתוח חנויות לממכר חזיר בכל רחבי הארץ. ש"ס פנה לציבור המסורתי, שלא להצביע ישראל ביתנו. ב"הארץ" דווח, כי במהלך הראיון קרא ישי גם למאוכזבי סיעת "יהדות התורה" האשכנזית להצביע ש"ס "אנחנו לא מתערבים במה שקורה אצלם אבל בוודאי מי שלא יצביע יהדות התורה צריך להצביע ש"ס, שהקול הזה לא ילך לאיבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully