וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד בנאי תומך בתנועה הירוקה-מימד

עינב שיף

8.2.2009 / 11:27

הרב מיכאל מלכיאור, ראש רשימת התנועה הירוקה-מימד לכנסת, מספר שבנאי החליט להצביע לתנועה ואף ביקש להפיץ זאת לכולם. "הוא מפחד מליברמן", אומר מלכיאור

אהוד בנאי, שנמנע בשנים האחרונות מהבעת עמדה פוליטית כלשהי, תמך פומבית בתנועה הירוקה-מימד. בהודעה שהוציאה התנועה מצוטט בנאי כאומר "אני לא איש פוליטי ולא חבר במפלגה פוליטית כלשהי. אבל חשוב לי מאד שסוג היהדות שהרשימה ומי שעומד בראשה מייצגים תהיה בכנסת. אני מצביע לתנועה הירוקה מימד".

ממשרד "שילוח הפקות" המייצג את אהוד בנאי נמסר כי "מדובר ככל הנראה בעניין פרטי של אהוד", וסירבו לאשר או להכחיש את הנושא. בשיחה עם וואלה! תרבות, אמר ח"כ הרב מלכיאור, המתמודד בראש הרשימה כי "הוא אף פעם לא הזדהה", הוא אומר. "הוא אדם מאד פרטי, ההצבעה שלו מאחורי הפרגוד זה דבר בינו לבין עצמו ולא שייך לאף אחד אחר. עם זאת, הוא אמר לי ביום שישי ושוב אתמול בלילה ואף ביקש ממני להוציא את זה – שעל אף שהוא לא שייך לאף מפלגה, בגלל שכל מה שקורה עכשיו במדינה, הוא החליט לתמוך בתנועה הירוקה-מימד, בגלל סוג היהדות ובגלל סוג הערכים שהמפלגה הזו מייצגת. קיבלנו את אישורו המלא לנושא הזה, בשבילי זה דבר מאד מרגש.

האם לך נוח ללכת עם אמן שמופיע בהתנחלויות, שהן מנוגדות לדעתך?

"אני לא פרשן אהוד בנאי, אבל אני יודע את סוג היהדות שהוא מכבד. אהוד מעוניין ביהדות מעמיקה ומשפיעה וגם מאמין בחופש, נגד כל סוג של כפייה דתית. אני יודע כמה זה מפחיד אותו התהליך של שנאה שקורה בעם, דברים כמו ליברמן מפחידים אותו. האמת, לא ידעתי שהוא כל כך מתעניין בנושאים האלו, לכן זה דבר ענק בעיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully