וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי לבנת: נתניהו "חיסל" אותה פוליטית

13.1.2006 / 8:40

לטענות הצטרפו גם מקורבי השרים נווה וכץ שטוענים שיו"ר המפלגה הבטיח להם שיסייע בבחירתם למקום גבוה ברשימה

מקורביה של שרת החינוך, לימור לבנת, מתחו הבוקר ביקורת כלפי יו"ר המפלגה, בנימין נתניהו, על שלא עמד בהתחייבותו לסייע לה להיבחר למקום גבוה בבחירות המקדימות לליכוד, ו"חיסל אותה", כלשונם. בקול ישראל דווח, כי לטענות כלפי נתניהו הצטרפו גם מקורבים השרים דני נווה וישראל כץ.

לימור לבנת זכתה במקום ה-11 בפריימריס בליכוד, אך בשל שיריון המקום העשירי לאישה, היא קודמה לעשירייה הראשונה. השר נווה מוקם במקום ה-8 ברשימה ואילו ישראל כץ ממוקם במקום ה-12 ברשימה.

[[משה כחלון]], ח"כ אלמוני יחסית נבחר במקום הראשון בפריימריס, ויוצב במקום השלישי ברשימת הליכוד לכנסת אחרי חברי הכנסת בנימין נתניהו וסילבן שלום. למקום הרביעי נבחר ח"כ גלעד ארדן, ואחריו ח"כ גדעון סער, ח"כ מיכאל (מיקי) איתן, יו"ר הכנסת ראובן ריבלין, שר הבריאות דני נווה, ח"כ יובל שטייניץ, שרת החינוך לימור לבנת. את העשירייה השנייה פותח ח"כ נתן שרנסקי, ואחריו שר החקלאות ישראל כץ וח"כ חיים כץ. עוזי לנדאו נדחק למקום ה-14. ח"כ אהוד יתום הודיע על פרישתו מהחיים הפוליטיים לאחר דחיקתו למקום ה-32 ברשימה.

"אני מאושר מהתוצאה ומודה לכל החברים שעבדו אתי", הגיב ח"כ כחלון לאחר ההודעה על זכייתו, "עשינו עבודה קשה". בסביבתו של כחלון, שהתמודד לרשימה במסגרת מחוז חיפה, אמרו אמש כי "הוא הוביל תמיד קו חברתי וזה מה שזיכה אותו בניצחון".

יותר מ-91% מחברי מרכז הליכוד בחרו אתמול את נציגיהם ברשימה לכנסת. ההערכות והסקרים האחרונים שהראו כי מפלגת השלטון לשעבר צפויה לקבל 15 מנדטים בלבד הביאו לקרב קשה על המקומות העליונים ברשימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully