וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייכנסו - ישלמו. לא ייכנסו - לא ישלמו

אלכסנדר כץ

5.3.2006 / 15:54

מפלגת הירוקים שכרה את ג. קיד & YOUNG ורובינס-שטינמץ לקידום הקמפיין שלה. התשלום רק אם המפלגה תעבור את אחוז החסימה

מפלגת הירוקים שכרה את שירותיהם של משרד הפרסום ג.קיד & YOUNG, ומשרד יחסי הציבור רובינס-שטינמץ, עבור קמפיין הבחירות שלה. גורמים במפלגה מסרו לוואלה! כי בשלב זה היא לא תפרסם בעיתונות, על לוחות מודעות ובאמצעות עלונים, בגלל מצוקה כספית .

ג.קיד & YOUNG, שיתווה את האסטרטגיה הפרסומית של הירוקים ויפיק את תשדירי הבחירות של המפלגה, הוא משרד פרסום המתמקד בילדים ונוער.

ראש הרשימה פאר ויסנר מסביר למה בחרה המפלגה במשרד פרסום שמתמחה דווקא בחסרי זכות הצבעה: "אנחנו לא פוליטיקאים, אנחנו 'ירוקים', ואחת הסיבות שבחרנו במשרד הזה היא החיבור לילדים שלנו. אנו רוצים לשמור עליהם מפני כל הרעות החולות שאליהן כולנו נחשפים, למשל זיהום האוויר, והקרינה הסלולרית". אגב "לא פוליטקאים", ויסנר משמש בשנתיים וחצי האחרונות כסגן ראש עיריית תל אביב בשכר, מטעם סיעת הירוקים.

סמנכ"ל לקוחות בג. קיד & YOUNG, קובי אמזלג: "בהרבה מובנים זו בחירה ערכית. מצע ה'ירוקים' והערכים שהמפלגה דוגלת בהם בכל שנות פעילותה נועדו לשמור על איכות החיים שלנו ושל ילדינו - אותם ילדים ובני נוער, שאליהם אנו פונים בעבודה היומיומית שלנו". גם צביקה רובינס, מנכ"ל משותף במשרד יחסי הציבור "רובינס-שטינמץ", מאמין בירוקים: "הציבור בשל להצביע בעד הירוקים ונגד המפלגות הוותיקות".

בניגוד למפלגות אחרות, אצל מפלגת הירוקים השאלה אינה איך היא תשלם עבור שירותי הקמפיין, אלא האם היא תשלם. הירוקים עובדים בשיטה הדיפרנציאלית, לפיה התשלום עבור השירות יינתן רק אם הרשימה תעבור את אחוז החסימה. כך נוצר מצב של אינטרס משותף - של מקבל השירות, ובעיקר של נותן השירות - שהירוקים ייכנסו. ויסנר אמר על כך לוואלה!: "אין לנו כסף, אנחנו עובדים על מעט מאד תרומות שהתקבלו. אנחנו עובדים על פי הסכמים מיוחדים עם ספקים, ובכלל זה משרדי הפרסום ויחסי הציבור".

איפה ספי?

כך או כך, היום החלו צילומי הקמפיין במקום שבו קרס גשר המכבייה בפארק הירקון. בצילומים השתתפו חלק ממועמדי המפלגה: ויסנר, הדס שכנאי, אוריאן קנצפולסקי ושלי פדרמן. גם הגולש עמית ענבר שהודיע על תמיכתו במפלגה, השתתף.

מנגד, מועמדת מספר 5 ברשימה, "האטרקציה של הירוקים" סופי צדקה, לא הגיעה לצילומים. פחד במה, אולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully