וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר לא הולך בטל: אריאל זילבר רץ לכנסת

22.12.2008 / 21:15

הזמר אמנם ימוקם במקום הרביעי במפלגת הימין של ברוך מרזל אבל ממשיך לטעון: "אני מייצג את האידיאולוגיה של השומר הצעיר"

בשבוע האחרון הצטרפו לקלחת הפוליטית אנשי ציבור רבים, אך אם עד היום זכינו לראות רק עיתונאים ודוגמניות מתפרסים בין המפלגות השונות, עכשיו אנחנו זוכים לראות גם זמר במצטרפים. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! חדשות בשבוע שעבר החל אריאל זילבר לשקול חבירה למפלגתו של ברוך מרזל ואתמול (שני) הודיע על הצטרפותו למפלגת "ארץ ישראל שלנו", מפלגתם של ברוך מרזל והרב וולפא. זילבר הביע לא פעם את תמיכתו בפעילי הימין הקיצוני וזה זמן רב נחשב מקורב למרזל ו-וולפא.

זילבר הסביר את הצטרפותו למפלגה ואמר כי ארץ ישראל נמצאת בסכנה ועם ישראל נמצא במצב לא טוב. "אנחנו המפלגה היחידה שרצה תחת הדגל שאסור להמשיך לעשות ויתורים שמובילים לטרור. אני רוצה להחזיר את הכבוד לעם ישראל בכל התחומים החל מביטחון וחינוך ועד התרבות". עוד טען זילבר כי יש במדינה מצב בו "קבוצת מיעוט קטנה מנסה לכפות דעותיה על הרוב שהשתלטה על מספר תחומים כמו ביטחון, בתי המשפט ותקשורת, אבל עם ישראל חושב אחרת". לדבריו, "האידיאולוגיה שאני מייצג היא לא קיצונית. היא האידיאולוגיה של השומר הצעיר, האידיאולוגיה שחינכו אותי בקיבוץ. זו הציונות האמיתית. השמאלנים של היום סטו מהדרך והם אלו שהתרחקו מהאידיאולוגיה ולא אני", טען.

זילבר, אמן ותיק ומוערך, מיצב את עצמו בשנים האחרונות, בעיקר מאז ההתנתקות מרצועת עזה, כאיש ימין קיצוני נלהב. לפני ההתנתקות אף עבר לגור באילי סיני לאות הבעת הזדהות עם מפוני החבל. הזמר הופיע בקלטת אשר הביעה תמיכה ברוצח ראש הממשלה, יגאל עמיר.

בנוסף לזילבר הציעו וולפא ומרזל גם לראש מועצת קדומים לשעבר דניאלה וייס, להצטרף למפלגתם, אך זו ענתה בשלילה. זילבר ימוקם כנראה במקום הרביעי ברשימת התנועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully