וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלגת צבר: "נקדם חוק שירות לאומי חובה"

11.1.2009 / 14:49

בועז טופורובסקי, יו"ר מפלגת הצעירים של ישראל: "המצב בלתי נסבל - בעוד חיילי צה"ל מסכנים חייהם בעזה, בני גילם הערבים מפגינים נגדה"

מפלגת צבר הודיעה היום (ראשון) כי מיד לאחר הבחירות, תפעל לקידומו של חוק שירות לאומי חובה לכל אזרחי מדינת ישראל, יהודים וערבים, דתיים, חרדים וחילונים.

בהתאם להוראות החוק המגובש בימים אלה על ידי הצוות המשפטי של המפלגה, יחויב כל אזרח של מדינת ישראל בהגיעו לגיל 18, בשירות צבאי או לאומי בן שלוש שנים לגברים ושנתיים לנשים. כל בן ובת 18 אשר מסיבות אידיאולוגיות, דתיות או בריאותיות לא יוכלו או ירצו להתגייס לצבא, יוכלו לבחור בשירות לאומי כתחליף לשירות הצבאי.

בועז טופורובסקי, יו"ר מפלגת צבר: "הגיע הזמן להפוך את המילים 'שוויון בנטל' מסיסמה למציאות. הדעת לא סובלת מצב בו בשעה שחיילי צה"ל מסכנים את חייהם בלחימה ברצועת עזה, בני גילם הערבים, מפגינים נגד המדינה, ומכנים את החיילים בכינויי גנאי שונים ואחרים, חרדים תומכי ש"ס ויהדות התורה מעבירים זמנם בישיבות, בשעה שהפוליטיקאים שלהם משחררים הצהרות לוחמניות שהם לא נדרשים לבצע. אנחנו מכבדים את הצרכים השונים, האידיאולוגיים והאחרים של הערבים והחרדים, אבל כולם מחויבים בתרומה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully