וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התנועה הירוקה-מימד: נביא סדר יום אזרחי

פנחס וולף

19.1.2009 / 0:36

בכנס בת"א הבטיחו ראשי המפלגה להיאבק על אוויר נקי,תחבורה ציבורית ולהתנגד לכפיה דתית. "אסור לדרדר החינוך והסביבה"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: יח"צ, עריכת וידאו: איילת שולמן)

בעוד המלחמה בדרום דועכת, "התנועה הירוקה-מימד" החליטה להעלות לסדר היום את הנושא האזרחי. בכנס פעילים גדול, שהמפלגה קיימה הערב (ראשון) בגני התערוכה בתל אביב, הציגו ראשיה בין היתר הבטחה להיאבק על חינוך ציבורי חינם, להילחם על אוויר נקי, שטחים ירוקים ותחבורה ציבורית, להתנגד לכפיה דתית ולהתחבר למסורת. לדברי המארגנים, לכנס הגיעו כ- 2,000 איש.

ח"כ מיכאל מלכיאור, מראשי התנועה הירוקה-מימד אמר בכנס כי, "אסור שהנושא הביטחוני על כל חשיבותו שוב יגרום לכך שנלך לבחירות וניתן לפוליטיקאים במפלגות הוותיקות לדרדר את החינוך, את הסביבה, את החברה ואת הרווחה. ראיתי פה צעירים נחושים ואידיאליסטים, שרוצים תכנון נכון, ירוק, סביבתי - שלא יהיו אסונות. אנשים שאוהבים את הארץ הזאת ולא מבינים למה דווקא פה צריכים להיות הנחלים הכי מזוהמים בעולם, למה אנחנו צריכים לייבש את ים המלח והכנרת, למה בים התיכון שפעם היו דגים היום יש רק זיהום , ביוב ורעל".

לדברי ערן בן ימיני, מספר 2 בתנועה, "התפקיד שלנו הוא לא רק לנצח בבחירות, אלא להחזיר לישראל את התקווה. אנו קוראים לפעילים שהגיעו לכאן בהמוניהם הערב לצאת ולהפיץ את התקווה. יש המון נושאים: תחבורה ציבורית, חינוך, רווחה, שהפוליטיקאים היום לא עוסקים בהם. נכון, יש נושאים מדיניים, והם חשובים, אך לא ניתן לנושאים האלה למחוק ולהשטיח את השיח בכל אותם נושאים שהם לדעתנו לא פחות חשובים – חינוך, סביבה, בריאות, רווחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully