וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: הליכוד מתחיל לטפטף רעל של היסטריה

יו"ר קדימה פגשה ראשי רשויות מקומיות שתומכים במפלגה והודיעה כי בכוונתה להסיר את הכפפות "בקרב על דמותה של ישראל"

נועם אשל

(צילום: נועם אשל, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

יו"ר קדימה ציפי לבני ערכה היום (רביעי) בתל אביב כנס עם ראשי רשויות מקומיות התומכים במפלגה. לבני התייחסה בדבריה לקרב מול הליכוד: "אנו נמצאים בקרב צמוד על דמותה של מדינת ישראל ואני לא מתכוונת לנהל אותו בכפפות של משי. אני יודעת שיש לחוצים בצד השני כי אני רואה את הרעל מתחיל לטפטף, רעל של היסטריה. זה לא יעבוד, כי אנשים יודעים מה טוב בשבילם ואנשים יודעים מה זו רכילות ומה זה קשקוש ומה זה רוע ומה זו פוליטיקה מהזן שנמאס להם לראות".

בהתייחסותה לנתניהו ולברק אמרה לבני כי "יש מי שחושש משינוי ואומר 'את השניים האלה אנחנו מכירים' ואני אומרת לכם בגלל שאתם מכירים אותם, אל תצביעו בשבילם. המדינה הזו תהיה טובה לתושבים כי זה מגיע לנו, לצעירים ולסטודנטים ולתושבי כל הארץ, מרכז ופריפריה, עולים וותיקים, יהודים וערבים. כל אלו מגיע להם שתהיה ממשלה בראשות קדימה".

ראש עיריית שדרות דוד בוסקילה שהגיע לתמוך בלבני אמר כי "תענוג היה לי היום לעזוב את הכל לשעה ולבוא ולהגיד לציפי כמה משפטים. במלחמה האחרונה פגשתי חמש פעמים את ציפי בשדרות, זה לא דבר ברור מאליו ששר החוץ של מדינת ישראל שאמון על ההסברה הלאומית למבצע מגיע וקובע את מטרה ההסברה שלו בתוך העיר שספגה מדי יום".

ראש עיריית רמת גן צבי בר אמר ללבני: "אני רואה את המודעות של הליכוד ואני אומר להם שאנחנו לא מחפשים רק חזק בביטחון אלא מישהי שגם תהיה חזקה עם בני אדם, עם רגישות ואין לי ספק שאת גם תובילי לשינוי בשיטת הממשל, שתשמרי על המדינה ועל הביטחון. ראינו איך עשית את זה בחודשים האחרונים".

סגן יו"ר מועצת קדימה, ראש עיריית רהט טלאל אלקרינאוי, אמר כי "קדימה זו הבית שלי, זו המפלגה שלי ואני לא אעזוב את הבית הזה. פנו אלי לא מעט מפלגות שאודיע על פרישתי, אבל אמרתי להם 'לא', אני נשאר בבית. לבני היא הטובה ביותר מבין השלושה להיות ראש הממשלה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully