וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרזל: "ליברמן קרוב בדעותיו לביילין"

חבר האיחוד הלאומי התארח באולפן וואלה! LIVE והטיח בישראל ביתנו: "יש שם אנשי שמאל קיצוני". על נתניהו: "איש שזז ממקום למקום"

מערכת וואלה!

"הדמגוגיה של ליברמן שואבת מהסקרים שהראו למאיר כהנא 12-13 מנדטים. ליברמן בעד חלוקת ירושלים ואומר 'אני אתן את אום אל פחם' לערבים. ליד עפולה וחדרה קמה מדינה פלסטינית והתושבים שם צריכים להתארגן ל'צבע אדום', כי ליברמן מסוכן". כך אמר היום (חמישי) יו"ר תנועת ארץ ישראל שלנו, ברוך מרזל, שהתארח באולפן וואלה! LIVE.

מרזל המשיך לתקוף את ליברמן ומפלגתו ואמר כי "יש כאן אדם שנמצא בעשייה כבר 20 שנים, מישהו יכול להגיד לי משהו חיובי שהוא עשה נגד ערבים? אדם כמו יוסי דיין זוכר שליברמן קיבל תעודת חבר לכ"ך, אבל להגיד על ליברמן שהוא המשך של כהנא זאת הוצאת דיבה. ליברמן קרוב יותר ליוסי ביילין מאשר לכהנא והוא הולך עם המדיניות של יוסי שריד. יש ברשימה של ליברמן אנשי שמאל קיצוני כמו סופה לנדבר ודני איילון".

מרזל לא חסך שבטו גם מיו"ר הליכוד נתניהו ומפלגתו: "אדם שעומד במקום אחד, עדיף על אלה שזזים ממקום למקום. אנחנו רואים שהיום צריך איחוד לאומי חזק שישמור על ארץ ישראל. אני מעדיף אידיאליסט שמאלני על חסרי חוט שדרה ועקרונות. שבשבות שזזות ימינה ושמאלה זה הדבר הכי מסוכן. אין ספק שבליכוד יושבים אנשים טובים, אבל אנשים כמו מרידור מתאימים יותר לרוח של אולמרט וכשמרידור יתמנה לשר משפטים עוד נתגעגע לאולמרט ופרידמן".

היום אישר בית משפט למרזל לשמש ביום הבחירות כיו"ר ועדת קלפי בעיר אום אל פחם. בעניין זה אמר מרזל, כי "אני חי עם ערבים הרבה שנים, ליד הבית שלי גרים חמאסניקים. בסך הכל ההבדל ביני לבין השמאל הוא שאני מכבד את הערבים. אין לי דבר נגד מוחמד ואחמד, אבל מי שרוצה לחסל אותי צריך להיזהר. אני איש של חוק וסדר וזה אומר שצריכה להיות דמוקרטיה. יש הפקרות במגזר הערבי שמסכנת את ביטחון ישראל. אני לא פגעתי בזבוב בחיים שלי ולא פגעתי באף ערבי סתם".

לדברי מרזל, אנשי הימין מתכננים לחזור ביום מן הימים לגוש קטיף: "אני חושב שנחזור לשם יותר מהר מאשר נצא מיהודה ושומרון. אצל אולמרט וקדימה פינו בסך הכל שניים או שלושה מאחזים עם כל הדיבורים והברבורים. 60 שנה עם ישראל הולך לדרך הוויתורים וקיבלנו רק עוינות, מלחמה ושנאה. אני לא בכיתי כמו אולמרט אחרי ההפצצה בעזה, כי אני עסוק יותר לבכות על ילדי שדרות ובאר שבע. אנחנו צריכים להיות הומניטריים בעזה, לפתוח את ציר פילדלפי ולתת להם לצאת משם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully