וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "אפחית המסים ב-20% במהלך קדנציה"

פנחס וולף

27.1.2009 / 12:54

יו"ר הליכוד הציג את תוכניתו הכלכלית. העבודה: "דברי ביבי הם אחיזת עיניים". קדימה: "כשאזרחי ישראל יקבלו את דו"חות הפנסיה הם יבינו שמסוכן להפקיד את ניהול המדינה בידי ביבי"

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

"אפחית את המסים ב-20% תוך 4 וחצי שנים ואפתח תוכנית מס הכנסה שלילי לבעלי הכנסות נמוכות", כך אמר יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו בהצגת תוכניתו הכלכלית במצודת זאב.

נתניהו הציג את העיקרים עליו בנויה תוכניתו הכלכלית ביניהם: טיפול במשבר האשראי, באמצעות שימוש בערבויות חיצוניות של מאות מיליארדי דולרים שלא נעשה בהן שימוש; פיתוח בתחום הנדל"ן ומנהל מקרקעי ישראל באמצעות סלילת מסילות רכבת וכבישים מהירים בעיקר בנגב ובגליל והגדלת תקצוב המחקר והפיתוח.

"הממשלה הנוכחית עצרה את הפיתוח, ואני רוצה להמשיך את המגמה, שבה התחלתי כשר אוצר. השילוב של פיתוח תשתיות התחבורה ופיתוח הנדל"ן יוצר תמריץ גדול מאוד למשקיעים. יש לנו מדינה קטנה ומבוקשת מגדרה לחדרה. צריך לסלול כביש חוצה ישראל אמיתי, מאילת ועד קריית שמונה, ולחדש את עבודות בניית מסילת הרכבת מאשדוד לאילת. כך נשנה בבת אחת את התנופה".

"ברור ששנת 2009 תהיה גירעונית, ולכן נפעל לכך ש-2010 תהיה פחות גירעונית. דרושה כאן תוכנית ברורה ויד מנוסה על הגה הספינה".

מפלגת העבודה מסרה בתגובה, כי "דברי נתניהו הם אחיזת עיניים של ציבור שלם, שכבר ספג את כלכלת ביבי האלימה. נתניהו הוא פירומן שהצית בערה וכעת מתיימר להיות הכבאי שיכבה אותה. הוא הרס את החינוך בקיצוץ חסר תקדים שעשה, הוא פגע אנושות במבוטחי הפנסיה. מי שהרס אינו יכול לתקן".

מקדימה נמסר בתגובה, כי "ביבי לא למד דבר, הוא ממשיך את מדיניותו חסרת החמלה שתעביר את נכסי המדינה לעשירים על חשבון מעמד הביניים והשכבות החלשות. בשבוע הבא כשאזרחי ישראל יקבלו את דו"חות הפנסיה שלהם ויראו שהיא ירדה בשיעור של 25% יתברר שוב מה היא הסכנה בהפקדת ניהול המדינה בידיים של ביבי" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully