וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייבים לדחוק הצידה אדם הזוי כמו ליברמן"

השר לביטחון פנים אבי דיכטר תקף בחריפות את יו"ר ישראל ביתנו: "דבריו נבובים ואין להם ערך אמיתי". על הליכוד: "לא תמצאו שם ערבים"

מערכת וואלה!

(צילום: אחמד עבאס, עריכת וידאו: איילת שולמן)

"העם צריך לבחור בין ציפי לבין ביבי", כך אמר הערב (שבת) השר לביטחון פנים אבי דיכטר בכנס בחירות של מפלגת קדימה בטבריה. לדבריו, "האם אנו רוצים מפלגת ימין שתגרור אותנו למקומות שאנו לא רוצים להיות שם, תתקע אותנו, תסבך אותנו עם ארה"ב או מנהיגות בדמות לבני".

דיכטר גם תקף את יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן ואמר כי "אנו רוצים לדחוק הצידה דמויות הזויות עם הצהרות מוזרות בנוסח ליברמן. אלו מילים נבובות שבקושי יכולות לנצח קמפיין ואין להן שום ערך". לדבריו, "אין שום סיכוי לעשות עם זה משהו אמיתי". דיכטר גם תקף את הליכוד על יחסה לערבים ואמר: "בליכוד לא יישבו היום באולם אחד יהודים וערבים כי לא תמצאו ערבים".

גם שר התחבורה שאול מופז נשא דברים בכנס והתייחס למאמצים לשחרורו של החייל החטוף גלעד שליט. לדבריו, "נגיד לחמאס, אם גלעד שליט לא יראה אור יום גם אסמעיל הניה לא יראה אור יום. אם גלעד שליט לא יסתובב חופשי, גם הניה וחבריו לא יסתובבו חופשי".

מופז גם תקף את בנימין נתניהו ואהוד ברק ואמר כי "כשבוחנים את המנהיגות של קדימה לבין מי שעומדים בראש המפלגות האחרות, אנו מוצאים שלאחרית היתה הזדמנות והם נכשלו". לדבריו, "כאן יש מציאות חדשה של מנהיגה אחרת שיכולה להביא ברכה לישראל בכל האתגרים שעומדים לפנינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully