וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הדורסנות של ביבי או הסוציאליזם של ברק"

בר-און בכנס הרצליה: "הנהגנו מדיניות כלכלית מאוזנת. נהגנו בזהירות שבמידה רבה הפחיתה את הפגיעה במערכת הפיננסית"

ניר לנדאו, מערכת וואלה!

(צילום: נעם כהן)

"בשנים האחרונות השכלנו להנהיג בישראל מדיניות כלכלית מאוזנת, מדיניות כלכלית שאיננה סוגדת לקפיטליזם הדורסני, ומתעלמת מהשכבות החלשות בחברה, דוגמת המדיניות נטולת החמלה שהנהיג בנימין נתניהו – ומצד שני לא הנהגנו כאן גישה סוציאליסטית טהורה, המתעלמת מהסקטור הפרטי ומכוחות המשק, מנועי הצמיחה הפנימיים שלו, ויכולותיו לתקן את עצמו –דוגמת המדיניות שמבקש אהוד ברק להנהיג". כך אמר שר האוצר, רוני בר-און בנאומו בכנס במרכז הבינתחומי בהרצליה.

"במסגרת המדיניות המאוזנת הובלנו מדיניות פיסקאלית אחראית ושקולה, למרות שפעלנו במציאות פוליטית בלתי אפשרית, מול כנסת פופוליסטית הרואות בתקציב המדינה מכרה לכריית קולות באמצעות הטבות סקטוריאליות", אמר בר-און.

"לא התפתינו ללכת שבי אחר קריאותיהם של אלו שראו בתחרות, במינוף ובמימון את חזות הכל. אלה אשר דרשו והפצירו בנו להניח מתווה המשך ל"רפורמת בכר", מתווה פרוץ ומסוכן, שיאמץ כלים מכשירים ואמצעים שהביאו בסופו של דבר לפגיעה קשה במערכת הפיננסית האמריקאית. נהגנו בזהירות שבמידה רבה הפחיתה את הפגיעה במערכת הפיננסית".

"אולי זה לא פופולרי, אך חשוב לומר לציבור את האמת: המשק הישראלי ניפגע וימשיך להיפגע מהמשבר הכלכלי ובכוחן של תוכניות האוצר רק לצמצם את הפגיעה. הכל מוכן – צריך רק ממשלה וקואליציה חזקה שתרצה ותוכל להוביל אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully