וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ לא עזר: גלאון תישאר מחוץ לכנסת

נעמה טלמור

11.2.2009 / 18:35

11 ארגוני נשים קראו ליו"ר המפלגה אורון לפנות את מקומו לטובת גלאון. גורמים במרצ: "העם אמר את דברו, הבקשה לא רלוונטית"

בעקבות תוצאות הבחירות שהותירו את התנועה החדשה-מרצ עם שלושה מנדטים בלבד ואת ח"כ זהבה גלאון מחוץ לכנסת ה-18, פנו היום (רביעי) מספר ארגוני נשים במכתב ליו"ר המפלגה ח"כ חיים אורון ודרשו ממנו לפעול להכנסתה של גלאון לכנסת. במכתב נאמר, כי על אחד הגברים המשובצים במקומות הראשונים לפנות את מקומו לטובת גלאון, המדורגת במקום הרביעי.

על המכתב חתמו 11 ארגוני נשים, בינהם ארגונים פמיניסטיים וארגוני סיוע לנפגעות אלימות ותקיפה מינית. במכתב נאמר, כי "פרישה של אחד משלושת הגברים שנבחרו זה עתה לכנסת ברשימת מרצ תאפשר לח"כ זהבה גלאון להמשיך בפועלה הפרלמנטרי והציבורי, העשיר בעשייה לטובת ציבור הנשים בישראל ובאזור". ארגוני הנשים טענו עוד כי "פועלה הפמיניסטי רב-השנים של ח"כ זהבה גלאון מחייב לטעמנו, כי לא זו בלבד שהיא תמשיך לכהן כחברת כנסת, אלא גם תהיה ראש המפלגה והסיעה גם יחד".

גורמים בכירים במרצ אמרו לוואלה! חדשות בתגובה על הדברים, כי "מדובר בבקשה לא רלוונטית, משום שהדירוג המפלגתי נקבע על ידי מוסדות מרצ". לדברי הגורמים, "העם אמר את דברו. יש עוד אנשים שחבל מאוד שלא נכנסו". הגורמים הוסיפו, כי "את חשבון הנפש של המפלה הזו, מרצ תעשה ללא כל קשר". ח"כ אורון וח"כ גלאון סירבו להגיב על הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully