וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישרוד בכנסת? לנתן בשבקין הוצע להתמודד בבחירות

יהושע בריינר

31.10.2012 / 16:55

זוכה "הישרדות" הידוע בדעותיו הימניות התפקד לרשימת "התקווה" של ח"כ אלדד ושקל להתמודד, אך דחה את ההצעה. "החיידק הפוליטי בוער בי. לא שולל התמודדות בבחירות הבאות", אמר

מהישרדות באיים טרופיים להישרדות בג'ונגל הפוליטי: לוואלה! חדשות נודע כי בשבועות האחרונים הוצע לכוכב הריאליטי נתן בשבקין, זוכה התכנית "הישרדות", להתמודד לכנסת ברשימה של מפלגת "התקווה" בראשות אריה אלדד. בשבקין, שגדל בהתנחלות ניל"י וידוע בעמדותיו הימניות, שקל בתחילה את ההצעה בחיוב ואף התפקד למפלגה. במקביל, בדקו אנשיו של אלדד את כוחו האלקטורלי של בשבקין ובחנו ברצינות את האפשרות כי יתמודד ביחד עם אלדד. בין היתר נפגשו בשבקין ואלדד בלשכתו שבירושלים. עם זאת, בסופו של דבר, בעקבות פרויקט אליו התחייב בשבקין במהלך תקופת הבחירות, הוא החליט שלא להיענות להצעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישתמש בטקטיקות מהאי? בשבקין/מערכת וואלה!, צילום מסך

"החיידק הפוליטי בוער בי", סיפר בשבקין לוואלה! חדשות. "אכן הייתה הצעה על הפרק להתמודד בבחירות הקרובות אבל לצערי בגלל עיסוק בדברים אחרים אני נאלץ לדחות את ההתמודדות וכרגע זה לא יקרה. נפגשתי עם ח"כ אלדד, שהוא בן אדם מדהים והדרך הפוליטית שלו נשמעת לי כדבר הכי טוב בעולם, אבל לצערי אני מתחיל פרויקט בתקופה הקרובה שלא יאפשר לי לרוץ לכנסת". למרות זאת, ייתכן שנזכה לראות את בשבקין פוקד את ספסלי הכנסת ה-20: "בבחירות הקרובות הכנסת הפסידה שורד אמיתי אבל אני לא שולל התמודדות בבחירות הבאות".

"דמות ראויה ודוגמא לצעירים"

על אף היותו חבר כנסת מטעם מפלגת "האיחוד הלאומי", בשלב זה מתכוון אלדד לרוץ ברשימה נפרדת לכנסת כמי שמייצג את הימין החילוני. עם זאת, על פי הערכות במערכת הפוליטית, גם בבחירות הקרובות יאוחדו כלל רשימות הימין פעם נוספת ותחת רשימה אחת יכללו מפלגות הבית היהודי, תקומה, ארץ ישראל שלנו ומפלגת התקווה.

אלדד עצמו אישר כי נפגש עם בשבקין לפני כשלושה חודשים, וכי הוא שמח על הצטרפותו למפלגה. "דנו בנושאים שונים שבהם דמותו של בשבקין יכולה לסייע לקידום רעיונות המפלגה", אמר חבר הכנסת, "בין השאר בפעילות בקרב בני נוער כדי לנצל את העובדה שבשבקין הוא דמות ראויה ודוגמא לצעירים. בשבקין בחר שלא להתמודד לתפקיד פוליטי במפלגה ונושא זה לא נדון בינינו כלל. אין לי ספק שמישהו כמו בשבקין יכול לעשות הרבה בשביל הערכים בהם הוא מאמין במסגרת מפלגת 'התקווה'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully