וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין פרטנר: יחימוביץ' קיימה עימות עם וידאו של נתניהו

טל שלו

31.12.2012 / 23:00

לאחר שסרב להעתמת איתה באופן פומבי, ערכה יו"ר מפלגת העבודה עימות כלכלי עם קטעי וידאו של ראש הממשלה. "אנחנו מדברים על כלכלה שעובדת עבור האזרחים, בלי רטוריקה של פחד"

צילום: מור שאולי, עריכה: טל רזניק

יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', המשיכה היום (שני) במתקפה חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו, מדיניותו הכלכלית והתנהלותו הניהולית. "נתניהו לא אוהב עובדות. השבוע הוא הספיק להתעמת עם נגיד בנק ישראל, פישר, שהעז לדבר על הבור בתקציב, לשלוח את שריו להשתלח בנשיא המדינה שדבר על הקפאון המדיני, והיום נשבר שיא חדש כשפיטר במייל את הסטטיסטיקן הראשי כי המספרים העגומים שהציג לא התאימו למציאות המדומה שלו", אמרה יחימוביץ", באירוע מיוחד של מפלגת העבודה במודיעין, בו קיימה יו"ר העבודה עימות כלכלי - עם סרטוני וידיאו של נתניהו.

בשבוע שעבר פנתה יחימוביץ' לנתניהו והזמינה אותו לעימות פומבי בפוסט שפירסמה בדף הפייסבוק שלו. משלא נענתה, החליטו בעבודה שהיו"ר תתעמת בכל זאת עם נתניהו, והערב קיימו אירוע בו הגיבה לקטעי וידאו של נתניהו בנושאים כלכליים חברתיים. "המסר שלנו לתקווה הוא לא מסר ערטילאי, אלא מסר מוחשי ומוצק שנטוע בקרקע המציאות, ועובר דרך שינוי עמוק בכלכלה ובחברה, שינוי שמחזק את החוסן הבטחוני שלנו ויאפשר לנו כוח ולגיטימציה לחולל שלום", אמרה יחימוביץ'. "אנחנו מדברים על כלכלה שעובדת עבור האזרחים, הנהגה שמישירה מבט ומדברת על הבעיות שכואבות לאנשים באמת ולא בורחת שוב ושוב לבידוד מדיני ורטוריקה של פחד, אלא אומרת להם 'אכפת לנו מכם'".

כל הדיווחים, העדכונים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"משתיק את הבכירים אשר מבקרים את התנהלותו הכושלת". יחימוביץ' ונתניהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחר צפויה יחימוביץ' להמשיך את המתקפה הכלכלית על נתניהו, במסיבת עיתונאים לציון ה-1 בינואר, המועד בו היה אמור להיכנס לתוקף תקציב המדינה לשנת 2013, לולא הבחירות היו מוקדמות. "עד לרגע זה לא חשף נתניהו את הדרכים בהן הוא מתכנן לכסות את הבור שיצר בתקציב המדינה בעקבות הפחתות המיסים האגרסיביות שביצע לטובת האלפיון העליון", אמרו היום בעבודה. במסיבת העיתונאים צפויה יחימוביץ', כשלצדה המועמדים לכנסת אבישי ברוורמן, אראל מרגלית ואיציק שמולי, להציג את המהלכים המרכזיים והגזירות הכלכליות המרכזיות המתוכננות לאחר הבחירות.

יחימוביץ' התייחסה באירוע למה שכינתה "ההשתקה של נתניהו את הבכירים אשר מבקרים את התנהלותו הכושלת", בהתייחסות לשרשרת ההתקפות האחרונות שיצאו מהליכוד: "נתניהו לא אוהב לשמוע עובדות. השבוע מתח ביקורת על נגיד בנק ישראל, בנשיא פרס הוא השתלח אתמול באופן וולגרי, אבל היום נשבר שיא חדש כשפיטר את הסטטיסטיקן שלו. הסטטיסטיקות לא מוצאות חן בעיניו כי הן לא מסתדרות עם המציאות המדומה שהוא מבקש להנהיג". לדבריה, "אתמול פרסם הסטטיסטיקן, פרופ' שלמה יצחקי, מסמך יסודי על מספרים שלא ניתן להתווכח אתם על הפרטת השוק הפנסיוני, וקרא לזה 'שוד הפנסיות הגדול'. היום הוא כבר מקבל מכתב פיטורים במייל מלשכת ראש הממשלה. זה נראה לכם נורמלי? משהו כאן משובש. הסטטיסטיקות לא מוצאות חן בעיניו אז הוא הורג את השליח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully