וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: תיק החוץ לא רשום על שמי בטאבו

מספר 2 בליכוד ביתנו הצהיר שהוא רואה עצמו מועמד לאחד משלושת התיקים הבכירים בממשלה ושלהערכתו תיק החוץ ישאר בסוף בידי מפלגתו. על מספר המנדטים הנמוך: "מאוכזב מהתוצאה"

מי יהיה שר החוץ בממשלה הבאה? חבר הכנסת אביגדור ליברמן, המשובץ במקום השני ברשימת הליכוד ביתנו, העריך הבוקר (חמישי) כי תיק החוץ יהיה בידי הליכוד ביתנו. עם זאת, הוא הצהיר: "תיק החוץ לא רשום בטאבו על שמי".

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

ליברמן: "בטוח שנקבל 40 מנדטים ומעלה". דניאל בוק
"לא צריך להתעלם מהירידה במנדטים". ליברמן/דניאל בוק

בראיון לקול ישראל אמר ליברמן: "אמרתי לפני הבחירות שאני רואה עצמי מועמד לאחד משלושת התיקים הבכירים עם עדיפות למשרד החוץ. אני מעריך שבסופו של דבר ישראל ביתנו תמשיך להחזיק בתיק החוץ". אף על פי כן, מספר 2 בליכוד ביתנו ציין: "לא התחלנו מו"מ. בשלב הראשון יש הרבה דיבורים, ויהיו עוד הרבה דיבורים. השלב המעשי יתחיל בעוד עשרה ימים".

ליברמן גם התייחס בראיון למספר המנדטים הנמוך יחסית שרשימת הליכוד ביתנו קיבלה בבחירות, בהשוואה לכוחה בכנסת היוצאת. "התוצאה היא מאכזבת", הוא הצהיר. "צריך לבחון איך זה קרה. לא צריך להתעלם מהירידה במנדטים. אני מודה שגם בהערכות שלי שעשיתי עם עצמי ועם אנשי המטה, 31 מנדטים זה הרבה יותר נמוך ממה ששיערתי".

יאיר לפיד מחוץ לביתו ביום שלאחר הבחירות, ינואר 2013. דרור עינב
איזה תיק הוא יקבל? לפיד/דרור עינב

לדברי ליברמן, הממשלה הבאה חייבת להתמקד בבעיות פנים, משום שאין מכנה משותף בתחום המדיני בין אנשי "יש עתיד" לבין החברים בישראל ביתנו ובבית היהודי. לדעתו, אי אפשר לטפל בה בעת בבעיות פנימיות ובמדיניות חוץ, משום שהדבר לא יצלח. מספר 2 בליכוד ביתנו גם לא שלל הצטרפות של ציפי לבני לקואליציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully