וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ולפיד נועדו: "אווירה טובה מאוד"

בדרך לקואליציה? ראש הממשלה ויו"ר "יש עתיד" דנו, לדבריהם, ב"אתגרים שעומדים בפני המדינה ובדרכים להתמודד איתם". הם גם קבעו להיפגש שוב בקרוב. במקביל, נתניהו התקשר לבנט

ברית הזוגיות: ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד היום (חמישי) במעונו הרשמי בירושלים עם יו"ר מפלגת "יש עתיד" יאיר לפיד. הליכוד ביתנו ו"יש עתיד" מסרו, כי הפגישה נמשכה שעתיים וחצי והתנהלה "באווירה טובה מאוד". עוד נמסר, כי השניים דנו באתגרים שעומדים בפני המדינה ובדרכים להתמודד איתם וקבעו להיפגש שוב בקרוב.

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נתניהו ולפיד בליל הבחירות/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפגישה בין השניים התקיימה לאחר שאמש הבהיר לפיד שלא יהיה שותף לגוש חוסם לנתניהו. "אנחנו לא נעשה גוש חוסם עם חנין זועבי. זה לא דבר שהולך לקרות", אמר לפיד סמוך לביתו בתל אביב. "אני חושב שהתוצאות של הבחירות הן ברורות, ואנחנו צריכים לעבוד לפי התוצאות של הבחירות".

יו"ר "יש עתיד" גם התייחס בחיוב לדברי נתניהו מאז הבחירות. לפיד הצהיר: "שמחתי לראות שהוא מדבר על כל הדברים שאנחנו דיברנו עליהם בשנה האחרונה - על השוויון בנטל, על מצבו של מעמד הביניים הישראלי ועל הצורך להציל אותו ולעזור לו בחינוך ובדיור ובכל מה שבאמת חשוב לאנשים שחיים פה ואוהבים את המקום הזה".

בנט: "לפתוח מחדש את נושא דת ומדינה". דניאל בוק
שוחח היום עם נתניהו. בנט עם חברי סיעת הבית היהודי/דניאל בוק

במקביל, נתניהו התקשר היום ליו"ר הבית היהודי נפתלי בנט. לפי ההערכה, נתניהו בירך את בנט על 12 המנדטים שרשימת הבית היהודי קיבלה וכן שוחח עמו על האפשרות לשתף פעולה במסגרת הממשלה הבאה.

העובדה שנתניהו לא מיהר להתקשר לבנט מיד עם היוודע תוצאות הבחירות עשויה להעיד על היחס המסויג של ראש הממשלה כלפי יו"ר הבית היהודי. זאת בהתחשב בנסיבות שבהן סיים בנט את תפקידו כראש לשכתו של נתניהו, בעת שהאחרון כיהן כיו"ר האופוזיציה. לפי פרסומים שהיו בעבר, בנט סיים אז את תפקידו על רקע סכסוך עם רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו.

"ראש הממשלה מנסה להוריד את בנט על הברכיים ומתנהג בצורה לא מכבדת", אמרו גורמים בבית היהודי. חלקם טוענים כי נתניהו "נוקם" בבית היהודי על כך שהרשימה זכתה במרבית הקולות בקרב המתנחלים, ואילו גורמים אחרים במפלגה הציונית דתית תולים את התנהגותו של נתניהו במשקעים האישיים שהיו בינו לבין בנט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully