וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להעניש את הפוליטיקאים על בחירות מיותרות

2.12.2014 / 9:28

כנראה שנתניהו ולפיד בטוחים שכולכם מטומטמים, אחרת איך הם יסבירו את סיבובי הפרסה שעשו בחודשים האחרונים על חשבונכם? מגיע לנו מישהו חדש, מישהי חדשה, שיעבדו עבורנו

קשה לדבר בנימוס. אסור לדבר לפוליטיקאים במילים רכות. לפוליטיקאים כולם. מימין ומשמאל. כי מה שקורה כאן עכשיו אלה בחירות של גועל נפש. בחירות על כלום. על שום כלום. חבורת פוליטיקאים שחושבת שכולנו מטומטמים.

מה באמת אפשר לומר על חבורת פוליטיקאים, שנבחרה לפני פחות משנתיים להילחם ביוקר המחיה והדיור? לא עושה כלום ומפרקת את הממשלה על כלום. שום כלום. והולכת לבחירות - שוב - ועכשיו תסביר לנו שצריך לבחור אותה מחדש.

כל אחד מהם חושב שאנחנו מטומטמים. יאיר לפיד, שניסה לפני רגע להקים ממשלה אלטרנטיבית עם החרדים, יאשים את ביבי שסגר דיל עם החרדים. מאיר כהן מסביר מהבוקר שזה בחירות של ימין מול המרכז השפוי ושוכח שרק לפני רגע האח הצעיר שלו היה נפתלי בנט.

בדרך לבחירות - כל הכתבות

משה (בוגי) יעלון, זאב אלקין, יאיר לפיד, בנימין נתניהו וגדעון סער במליאת הכנסת בדיון על חוק המשילות לייב. יואב דודקביץ'
יש עתיד, והוא לא אתכם. מליאת הכנסת/יואב דודקביץ'

וביבי? מי שמנהל את המדינה מאז 2009, האחראי הראשי לכל מה שאתם רואים מול העיניים, האחראי הראשי לכל הטירוף הזה. לא התחיל פה משהו חדש בשנתיים האחרונות, לא היה עתיד, לא היה ראש ממשלה חזק בביטחון. בטח לא חזק בכלכלה.

אז מה עושים? מענישים את כל הפוליטיקאים שגוררים אותנו לבחירות של גועל נפש. בחירות על כלום. שום כלום. הגיע הזמן לשלוח את חבורת הפוליטיקאים הזו הביתה. את כל החבורה הזו. כולה. מגיע לנו משהו חדש. מישהו חדש. מישהי חדשה. שיבואו בטוב וינסו לעשות מה שחבורת הפוליטיקאים שנבחרה לפני שנתיים ולא עשתה כלום.

יש עתיד. והוא לא אתכם. והוא לא עם ביבי. כולכם הביתה. פוליטיקאים. ישראל לא צריכה פוליטיקה חדשה. מגעילה כמו הישנה. ישראל צריכה בני אדם. שבאים לעבוד בשבילה. מהכנסת וממשרדי הממשלה.

לפרסום מאמרים בוואלה! דעות לחצו כאן

המאמרים המתפרסמים במדור הדעות משקפים את עמדת הכותבים בלבד

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully