וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו מנסה להכניס את מנחם הורוביץ לרשימת הליכוד"

4.12.2014 / 0:41

בכיר במפלגת השלטון אמר לוואלה! חדשות כי ראש הממשלה מעוניין לקדם את מועמדותו של חברו העיתונאי כך שייבחר לרשימה כנציג אחד המחוזות. גם ניר ברקת ורמי לוי הוזכרו כמי שעשויים לקבל פנייה מנתניהו

צילום: באדיבות ערוץ הכנסת

(צפו: הכנסת אישרה, ללא מתנגדים, את הצעת החוק לפיזורה בקריאה ראשונה)

אמנם הכנסת טרם התפזרה באופן רשמי, אבל המפלגות כבר פועלות במלוא המרץ למצוא שחקני חיזוק אטרקטיביים: בכיר בליכוד אמר אמש (רביעי) לוואלה! חדשות כי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מעוניין לקדם את מועמדותו של חברו, העיתונאי מנחם הורוביץ, כך שייבחר לרשימה כנציג אחד המחוזות.

הורוביץ עצמו סירב להתייחס ישירות לשאלה אם נתניהו ניהל עמו מגעים, ומסר לוואלה! חדשות: "ביממה האחרונה קיבלתי שתי הצעות משתי מפלגות שונות ובינתיים אין לי שום כוונה לעזוב את עולם התקשורת".

בחירות 2015 - סיקור מיוחד:
ללא מתנגדים: הצעת החוק לפיזור הכנסת אושרה בקריאה ראשונה
לפיד: "נתניהו עשה טעות והוא לא יהיה ראש ממשלה"
לשכתו של ישי: "איימו לדקור אותו אם יקים מפלגה חדשה"

מנחם הורוביץ. רפי דלויה
מהתקשורת לפוליטיקה? מנחם הורוביץ/רפי דלויה

שמות נוספים שהוזכרו כמי שעשויים לקבל פנייה להתמודד לרשימת הליכוד הם ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, ואיש העסקים רמי לוי. בסביבת ברקת מסרו כי הוא מעוניין להמשיך ולשמש בתפקידו, ואילו את תגובתו של לוי לא ניתן היה להשיג. מלשכת ראש הממשלה לא נמסרה תגובה.

הערב אושרה הצעת החוק לפיזור הכנסת בקריאה ראשונה במליאת הכנסת. 22 חברי הכנסת שנכחו במליאה הצביעו בעד ההצעה. אף חבר כנסת לא הביע את התנגדותו. ההצעה צפויה לעלות לקריאה שנייה ושלישית ביום שני בשבוע הבא. קודם לכן, סיכמו ראשי הסיעות ויו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, כי הבחירות לכנסת ה-20 יתקיימו ביום שלישי, 17 במרץ 2015.

היום הכריז גם שדרן הרדיו זוהיר בהלול על כניסה לחיים הפוליטיים. "כל הזמן הדפתי וסירבתי לרעיונות, אבל אחרי 'צוק איתן' החלטתי שאולי נפל הפור ואני צריך להיות שותף. לא מעמדת המבקר, אלא מעמדת המיישם", אמר בריאיון לתכנית "שש עם" בערוץ 2. עם זאת, הבהיר כי עדיין לא ברור מטעם איזו מפלגה יתמודד.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

(עדכון ראשון: 21:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully