וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף שם מפלגתו החדשה של משה כחלון: "כולנו"

11.12.2014 / 0:27

למפלגתו החדשה של שר התקשורת לשעבר עדיין לא הצטרף איש, אך לאחרונה עלו שמות רבים כמועמדים לחבור אליו, בהם איש העסקים רמי לוי, אלוף במילואים יואב גלנט ובתו של הרב עובדיה יוסף, עדינה בר-שלום

צילום: יותם רונן, עריכה: יאיר דניאל

(כחלון לאחרונה: "נשרת את הציבור - ולא את הכוח")

עוד אין רשימה - אבל שם כבר יש: אתמול (רביעי) נודע כי מפלגתו החדשה של משה כחלון תיקרא "כולנו". בימים האחרונים עלו כמה שמות של מועמדים אפשריים לרשימתו של כחלון, בניהם איש העסקים רמי לוי, הכלכלן מנואל טרכטנברג, אלוף במילואים יואב גלנט, שגריר ישראל בארה"ב לשעבר מייקל אורן, המפכ"ל לשעבר משה קראדי וכלת פרס ישראל ובתו של הרב עובדיה יוסף, עדינה בר-שלום. כמו כן, מספר חברי כנסת מכהנים פנו לכחלון ובדקו את האפשרות שישלב אותם ברשימתו.

עוד בוואלה! חדשות
הרצוג ולבני סיכמו על רוטציה בראשות הממשלה
תיעוד: הציע סיוע לקשישים - וגנב מהם אלפי שקלים

משה כחלון במפגש במוזיאון תל אביב 5.12.2014. ראובן קסטרו
בקרוב ייחשפו גם שמות חברי הסיעה? כחלון/ראובן קסטרו

כחלון, עצמו אמר ביום שני: "לא סגרתי עם אף אחד שום דבר, אבל הרשימה תיסגר בשבוע הבא. מה שיאפיין את האנשים הוא שהם נקיי כפיים שמחויבים לציבור, לא לטייקונים. הם לא יגיעו כי הם חברים שלי, הם יגיעו כי הם טובים". השבוע פורסם כי נחתם הסכם עודפים בין מפלגתו של כחלון למפלגת "ישראל ביתנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

חדשות טובות עבור רשימת "כולנו" הגיעו השבוע מוועדת הכנסת, שדנה בחוק מימון מפלגות בהכנה לקריאה ראשונה והורידה מתוכו את הסעיף שלפיו מפלגות חדשות לא יוכלו לקבל אשראי מהבנקים, אלא אם ירכשו בעזרתו נדל"ן. הסעיף עלול היה לפגוע בעיקר במפלגתו החדשה של משה כחלון, שהייתה מתקשה להשיג אשראי בנקאי לשם מימון פעילותה.

(עדכון ראשון 21:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully