וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדד יניב שוקל לרוץ לכנסת עם העבודה: "אחליט בסוף השבוע"

11.12.2014 / 20:14

העיתונאי, שנכשל בניסיונו להיכנס לכנסת ה-19 עם רשימת "ארץ חדשה", ניהל בחודשים האחרונים מגעים עם מפלגתו של יצחק הרצוג, מתוך הנחה שיתקשה לעבור את אחוז החסימה באופן עצמאי

אלדד יניב. נמרוד סונדרס
בקרוב יירד מהגדר? יניב/נמרוד סונדרס

העיתונאי אלדד יניב שוקל להתמודד ברשימת העבודה לכנסת, ויקבל על כך החלטה בסוף השבוע. יניב, שעמד בעבר בראש מפלגת "ארץ חדשה", שלא עברה את אחוז החסימה בבחירות 2013, ניהל בחודשים האחרונים מגעים מול גורמים בעבודה מתוך הנחה שיתקשה לעבור באופן עצמאי את אחוז החסימה החדש שעומד על ארבעה מנדטים. יניב מסר לוואלה! חדשות: "אחליט במהלך סוף השבוע".

בחירות 2015 || אזור מיוחד בוואלה! חדשות
"לחדש את התקווה לחיים טובים": עקרונות מפלגת כחלון
ישי יודיע על עתידו: "דרעי אוסר עליו להתראיין ללא אישור"
הרצוג ולבני בגבול עזה: "אין פשרות מול הטרור"

יניב שימש בעבר יועץ פוליטי לראש הממשלה אהוד ברק, וכן ייעץ למספר דמויות פוליטיות בכירות. בעבר עמד בראש התארגנות "השמאל הלאומי". דבר מגעיו של אלדד יניב עם מפלגת העבודה פורסמו בוואלה! חדשות בחודש יוני השנה.

יניב הרבה להתבטא בשנים האחרונות על יחסי הון ושלטון בישראל, ופרסם לא מעט טורים מעוררי הדים בנושא. בין היתר העיד על עצמו: "אני חושב שבעתיד המאוד לא רחוק יכניסו אנשים לכלא על דברים שאני עשיתי. הדברים שעשיתי ייחשבו לעבירות, דברים הרסניים ונוראים במשמעותם... יש הון ויש שלטון ומישהו... צריך לחבר ביניהם. אני הייתי הכבל שמחבר ביניהם"‏.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס - omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully