וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"למחנה הלאומי יש יותר ממועמד אחד לראשות הממשלה"

בריאיון לוואלה! חדשות רמז שר החוץ ליברמן כי הוא רואה בעצמו מועמד ריאלי להחליף את נתניהו. הוא הכחיש כי הוא מנסה לפזול למרכז והביע תקווה שיזכה ב-15 מנדטים. "אני לא פוסל את הרצוג, את בנט או את דרעי"

מערכת וואלה!

יו"ר ישראל ביתנו, שר החוץ אביגדור ליברמן, רמז היום (ראשון) כי יש לראותו כמועמד ריאלי לראשות הממשלה במקום בנימין נתניהו. בריאיון לוואלה! חדשות אמר ליברמן: "למחנה הלאומי יש יותר ממועמד אחד לראשות הממשלה".

בסוף השבוע האחרון הודיע ליברמן כי אינו פוסל חבירה לממשלה בראשות יצחק הרצוג או ציפי לבני, אמירה שגררה טענות בליכוד, שלפיהן "הצבעה לישראל ביתנו היא הצבעה לממשלת שמאל". בעקבות דברים אלה הבהיר ליברמן בריאיון כי הוא חלק בלתי-נפרד מ"המחנה הלאומי" וכי מפלגתו נאמנה לעקרונות רוויזיוניסטיים.

בחירות 2015 - כל הכותרות:
החבילה הנדיבה של הרצוג נחשפת: לבני תזכה ל-6 שריונים
ח"כים מש"ס נגד ישי: "נאמנים למרן, מחזקים את דרעי"
דעה | לפיד וכחלון: האוליגרכים החדשים

שר החוץ אביגדור ליברמן בראיון לוואלה! חדשות. נועם מושקוביץ
"אצלי פוליטיקה זו לא אובססיה, זו אופציה". ליברמן/נועם מושקוביץ

ליברמן הכחיש ניסיון לפזול למצביעים מהמרכז בעקבות הירידה של מפלגתו בסקרים והתחזקותה של מפלגת הבית היהודי. בהקשר זה, הוא גילה כי בסקר פנימי שערכה מפלגתו היא דווקא גוברת על מפלגתו של נפתלי בנט. "אין לנו שום בעיה עם בנט, הוא בכלל לא במגרש שלנו. אנחנו הולכים למצביעים שונים לחלוטין", טען השר. "אני מקווה שאנחנו נזכה בבחירות הקרובות ביותר מ-15 מנדטים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הרצוג ולבני סיכמו על איחוד ורוטציה: "רק יחד ננצח". יותם רונן
"לא מחלק ציונים לאף אחד". לבני והרצוג/יותם רונן

לדברי ליברמן, הוא מתנגד להפיכת מערכת הבחירות הנוכחית למערכת בעלת אופי פרסונלי. "אותנו מעניינת המהות. מי שאין לו משנה סדורה – תוקף באופן אישי", הוא הסביר. "אני לא פוסל את הרצוג, את בנט או את דרעי. גם נתניהו ישב עם כולם – העבודה, קדימה ולבני. בהתאם לכך, אנחנו גם לא שייכים למחנה 'רק לא ביבי'".

כאשר נשאל על הרוטציה שעליה הסכימו הרצוג ולבני, ואם צפה בדברים שאמרה לבני בתכנית "מצב האומה" אתמול ("הרצוג ואני נוריד ביחד את הזבל") הוא השיב: "אני לא מחלק ציונים לאף אחד. רק אזכיר את דבריו של רבין שאמר שיש אנשים שאובססיביים לראשות הממשלה. אצלי פוליטיקה זו לא אובססיה, זו אופציה. לא ראיתי את הדברים שלבני אמרה במצב האומה. אני בטלוויזיה רואה רק ספורט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully