וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלדד יניב יתמודד בעבודה: "רוצה להיות חלק מתיקון"

15.12.2014 / 1:30

אחרי שניסה לרוץ לכנסת בבחירות הקודמות במפלגה משלו ולא צלח, העיתונאי ועורך הדין הודיע כי בכוונתו להתפקד מחר לעבודה ולהתמודד בפריימריז. "מה שביבי קלקל, הוא לא יתקן"

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

(הרצוג בוועידת העבודה: "בתוך 94 יום נבצע מהפך")

העיתונאי ועורך הדין אלדד יניב הודיע אמש (ראשון) כי בכוונתו להתמודד בפריימריז של מפלגת העבודה. "להחליף את ביבי, זאת העבודה", כתב יניב בפוסט שהעלה בפייסבוק ובו הודיע על התמודדותו. הוא הזכיר כי בבחירות הקודמות הוא התמודד במפלגת "ארץ חדשה", אולם לא הצליח לעבור את אחוז החסימה ולהיכנס לכנסת. כמו כן, הוא הדגיש כי "מבחירות על כלום, שום כלום, נוצרה פה פתאום הזדמנות אמיתית להחליף את ביבי".

הוא ציין כי החלפת נתניהו בראשות הממשלה לא תוכל לתקן לבדה את החברה הישראלית, אולם לדבריו, "הוא הבעיה הראשונה ובלי החלפתו לא ניתן יהיה להתחיל בתיקון הגדול". הוא הוסיף כי נתניהו הוא האחראי לכל מה שקרה בישראל בשש השנים האחרונות. "מה שביבי לא עשה עד היום, הוא כבר לא יעשה. מה שביבי לא פתר עד היום, הוא לא יפתור, ומה שביבי קלקל, ביבי לא יתקן", טען יניב. "גם אתם שעדיין תומכים בו, יודעים את זה בלב".

בחירות 2015 - כל הכותרות:
ליברמן: "למחנה הלאומי יש יותר ממועמד אחד"
העבודה אישרה את האיחוד עם לבני; הרצוג: "עושים מהפך"
החבילה הנדיבה של הרצוג נחשפת: לבני תזכה ל-6 שריונים

תמונה שפרסם עו"ד אלדד יניב בפייסבוק בהודעה על התמודדותו במפלגת העבודה, דצמבר 2014. מתוך פייסבוק, צילום מסך
תמונה שפרסם עו"ד אלדד יניב בפייסבוק בהודעה על התמודדותו במפלגת העבודה, דצמבר 2014/צילום מסך, מתוך פייסבוק

יניב הזכיר כמה נקודות שיא בפועלו: "סייעתי לחשוף את האמת הכואבת והקשה בפרשת פואד בן אליעזר, אדם שעבדתי איתו לא מעט שנים. אדם שאהבתי", כתב יניב. "סייעתי לחשוף את הדירה שדליה איציק הסתירה, ועזרתי לגרום לכל המועמדים לנשיאות לחשוף הצהרת הון, לראשונה מאז ומעולם". הוא עוד ציין כי שמע טענות שלפיהן הוא השפיע רבות על המרוץ לנשיאות. "זה כתר לא לי. אני ראיתי בזה חלק מהתיקון שאני מנסה לעשות כאן. תיקון אישי. לעצמי. לסייע בתיקון לאומי. לישראל שלנו שכה הושחתה בעשורים האחרונים", המשיך יניב וכתב.

על החלטתו להצטרף למפלגת העבודה כתב יניב כי בשבועיים האחרונים היא הקימה מחנה דמוקרטי גדול. "המחנה הזה יכול לחולל תיקון גדול בישראל, אם רק תתנו לו צ'אנס", כתב יניב. "אני רוצה להיות חלק מהתיקון הזה. לתרום את תרומתי לתיקון. לכן החלטתי להצטרף למחנה הזה". לדבריו, הוא יתפקד לעבודה מחר. "אנסה לקבל את אמון חבריה ולהיבחר בפריימריז".

ציפי לבני ויצחק בוז'י הרצוג במסיבת עיתונאים, דצמבר 2014. דרור עינב
"המחנה הזה יכול לחולל תיקון גדול בישראל, אם רק תתנו לו צ'אנס". הרצוג ולבני/דרור עינב

בשבוע שעבר אמר יניב לוואלה! חדשות כי הוא שוקל להצטרף לעבודה. יניב שימש בעבר יועץ פוליטי לראש הממשלה אהוד ברק, וכן יעץ לכמה דמויות פוליטיות בכירות. כמו כן, בעבר הוא עמד בראש התארגנות "השמאל הלאומי". יניב הרבה להתבטא בשנים האחרונות בנושא יחסי הון ושלטון בישראל, ופרסם לא מעט טורים מעוררי הדים בנושא.

לפניות לכתב: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully