וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ ברוורמן פורש מהפוליטיקה: "תחושת מיצוי"

15.12.2014 / 13:47

אחרי 8 שנים בכנסת הודיע השר לשעבר כי לא יתמודד בפריימריז הקרובים בעבודה, אך הבהיר כי יישאר פעיל במפלגה. "הייתה לי זכות גדולה לשרת את המדינה". יו"ר המפלגה הרצוג: "תרם רבות למאבק למען חברה צודקת"

אבישי ברוורמן ויצחק הרצוג. ישראל מלובני, מערכת וואלה! NEWS
"יש סיכוי של ממש למהפך בבחירות הקרובות". ברוורמן והרצוג, היום/מערכת וואלה! NEWS, ישראל מלובני

יו"ר ועדת הכלכלה חבר הכנסת אבישי ברוורמן (העבודה) הודיע הבוקר (שני) ליו"ר מפלגתו ח"כ יצחק הרצוג כי לא יתמודד בבחירות הקרובות לכנסת. עם זאת, ברוורמן, שכיהן בעבר כשר לענייני מיעוטים, אמר כי יישאר חבר פעיל במפלגה גם לאחר סיום שמונה שנות פעילותו הפרלמנטרית.

"בשנותי בכנסת שירתי כחבר כנסת, כיו"ר וועדת הכספים, כשר לענייני מיעוטים, ובקדנציה הנוכחית כיו"ר וועדת הכלכלה", מסר ברוורמן בהודעתו. "בכל תפקידיי השתמשתי בניסיוני ובכישוריי כדי לתרום למען המדינה ולמען החברה בישראל ולהביא לשיח כלכלי-חברתי אחראי ומוסרי בכנסת, תוך כדי העלאת הנושאים המשמעותיים שעל סדר היום הכלכלי". לדבריו, "הייתה זאת זכות גדולה לשרת את המדינה והמפלגה. היום, מתוך תחושת מיצוי, אני פורש מהחיים הפוליטיים וממשיך לדרך חדשה".

בחירות 2015 || עוד ידיעות
מכה לנתניהו: הליכוד ביטל את שריוני "הכוכבים"
סקר: הזינוק של הרצוג ולבני נבלם, נתניהו משווה
אלי ישי נערך לפרישה: שוקל להקים מפלגה חדשה בשם "מרן"

אבישי ברוורמן בחתונתם של ציפי חוטובלי ואור אלון. מאי 2013. ניב אהרונסון
"אני ממשיך לדרך חדשה". אבישי ברוורמן/ניב אהרונסון

בהודעתו הביע ברוורמן תמיכה במועמדותו של הרצוג לראשות הממשלה: "בבחירות הבאות מפלגת העבודה, לראשונה מזה תקופה ארוכה, מציבה הזדמנות אמתית להחלפת שלטון הימין ונתניהו. לאחר שנים רבות של שלטון הימין ישנו סיכוי של ממש למהפך שיביא לישראל הנהגה טובה יותר. הרצוג הוא המועמד שיכול להביא את השינוי ויש לו את היכולת והכישורים להנהיג את המדינה ולהביא תקווה חדשה".

הרצוג, מצדו, בירך את ברוורמן ואמר כי הוא "מוקיר ומעריך את פועלו למען כלל הציבור הישראלי, בתחילה כנשיאה המיתולוגי של אוניברסיטת בן גוריון בנגב ולאחר מכן בשנות כהונתו בכנסת ובממשלה ובמיוחד בראשות ועדות הכספים והכלכלה", שיבח הרצוג. "הוא תרם רבות למאבקה של מפלגת העבודה לחברה צודקת, שמקדמת את המיעוטים ונלחמת בפערים החברתיים, שנאבקת לשקיפות והגינות ציבורית ורואה נגד עיניה את כל שכבות האוכלוסייה. אנחנו מאחלים לו הצלחה ושמחים על החלטתו להמשיך ולתרום למפלגת העבודה והצלחתה לקראת הבחירות".

פרופ' ברוורמן החל את דרכו הפוליטית בשנת 2005, כשהודיע על הצטרפותו למפלגת העבודה בראשות עמיר פרץ. ב-2006 נבחר לכנסת. לפני כן כיהן במשך 14 שנים ככלכלן בכיר ומנהל חטיבה בבנק העולמי בוושינגטון, ושימש נשיא אוניברסיטת בן גוריון בנגב במשך 16 שנים, עד בחירתו לכנסת. בנוסף לשר לענייני מיעוטים ויו"ר ועדת הכלכלה, שימש ברוורמן יו"ר השדולה למען הגמלאים בכנסת וכן יו"ר ועדת הכספים.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully