וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרישת ישי: כאב הראש של דרעי התחיל מוקדם מהמתוכנן

כשהוא נראה קפוא, ובלי שמץ חגיגיות, הטיל אלי ישי את הפצצה והוכיח שיש לו אומץ ויכולת לקחת סיכונים. אולם גם אם לא יעבור את אחוז החסימה, טוב לא ייצא מכך לש"ס, שתיראה כמפלגה יונית ופייסנית לעומתו

צילום: עומר מירון, עריכה: שניר דבוש

כשחבר הכנסת אלי ישי התחיל הערב (שני) לדבר, ניכר היה שקולו רועד ושהוא נרגש מאוד. מחוץ לאולם הכנסים במלון "רמדה" שבירושלים התגודדו כמה עשרות מתומכי יו"ר ש"ס, אריה דרעי. שני מעגלי אבטחה הוצבו על מנת להרחיק אותם. ובכל זאת, כשישי דיבר על הסיבות שהביאו אותו לפרוש אחרי 30 שנה מתנועת ש"ס, שמעו היטב בפנים את צעקות ה"בוגד". הצלמים מיהרו לדלתות, ואחד מאנשי ישי סינן: "זה טוב לי, הבלגן הזה".

ישי נראה היה קפוא, ולא ניכר בו שמץ של חגיגיות. גם בשלב השאלות לעיתונאים הוא לא הצליח לספק הסבר מניח את הדעת מדוע החליט לנטוש את הבית הפוליטי שבו גדל ולצאת לדרך חדשה. גם על ההבדלים בינו לבין דרעי לא הצליחו העיתונאים לקבל תשובה של ממש, ובטח שלא על השאלה האם יכניס אישה לרשימה. גם על השאלה מדוע הפר את החלטת מועצת החכמים בזמן שהוא מתהדר במורשת הרב, לא קיבלנו הערב תשובה.

בחירות 2015 || כל הסיפורים החמים בוואלה! חדשות:
ליברמן: "אנחנו צריכים להיות פרגמטיים ולא פנאטיים"
ח"כ ברוורמן פורש מהפוליטיקה: "תחושת מיצוי"
מכה לנתניהו: הליכוד ביטל את שריוני "הכוכבים"

אלי ישי במסיבת עיתונאים מכריז על הקמת מפלגה חדשה. נועם מושקוביץ
בלי שמץ של חגיגיות. ישי מודיע על יציאה לדרך לחדשה, הערב/נועם מושקוביץ

עם זאת, ישי הוכיח שיש לו אומץ ויכולת לקחת סיכונים, כשוויתר על המקום השני ברשימת ש"ס לכנסת לטובת הרפתקה פוליטית וכלכלית, שעוד תגבה ממנו מחירים אישיים לא פשוטים. רק לפני שבועיים נראה היה כי כל איומי הפרישה הם בסך הכול טקטיקת משא ומתן מול דרעי. הערב ישי הראה אחרת.

עזיבתו היא כאב ראש ענק לדרעי. אחר הצהריים הוא עוד התעסק בהבטחת הבחירות שלו למע"מ אפס על מוצרי יסוד. את הערב הוא כבר הקדיש להודעות גינוי על האלימות מצד תומכיו באירוע. גם אם ישי לא יעבור את אחוז החסימה, טוב לא ייצא מזה ליו"ר ש"ס. עזיבתו של ישי וחבירתו לנציגי המחנה החרדי-לאומי, כמו למשל יוני שטבון מהבית היהודי (ואולי בהמשך גם אורי אריאל), תורמת להצגתה של ש"ס כמפלגה יונית ופייסנית לעומת רשימתו של ישי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חברי כנסת הגיעו למאהל המאבק בבית החולים הדסה עין כרם, ינואר 2014. יואב דודקביץ'
כאב ראש ענק. דרעי/יואב דודקביץ'

מה שקרה בתום האירוע נראה כמו יריית הפתיחה לקמפיין רווי מתיחות בין מחנה ישי לבין מחנה דרעי, שעומד ללוות אותנו בשלושת החודשים הקרובים. תומכי דרעי צרו על דלתות האולם, וישי הוברח דרך המטבח החוצה. אנשי דרעי נכנסו לאולם, נופפו בתמונתו של הרב עובדיה יוסף והסירו את הכרזות של ישי. המראות הזכירו את התקופה שבה אמנון יצחק התמודד נגד ש"ס בבחירות הקודמות לכנסת. "מה שאתה עושה זה גזל", איים מנהל הקמפיין של ישי על אחד הנערים שניסה להוריד את אחד השלטים של ישי, וזה השיב לו: "מאלי ישי מותר לגזול". אחר כך הוא החזיר את השלט למקומו.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully