וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתה פרועה ברשת נגד ישי; "הילדים חוששים שיקרה לו משהו"

16.12.2014 / 15:10

אחרי ההודעה על הפילוג מש"ס התרבו ברשתות החברתיות ההתבטאויות הפוגעניות נגד אלי ישי. "בוגד עלוב", "שפל" ו"חתרן שקרן" הן רק חלק מהן. אשתו, ציפי, בהתייחסות ראשונה: "ההכפשות האלה פוגעות בנפש הילדים". צפו במהדורה

מערכת וואלה!

"בוגד עלוב", "שפל" וחתרן שקרן" - אלו הן רק חלק מההתבטאויות שהופיעו נגד ח"כ אלי ישי ברשתות החברתיות, מאז שהודיע על פרישתו מש"ס ועל הקמת מפלגה חדשה. הרוחות סביב הודעתו הדרמטית סערו כבר במהלך נאומו במלון "רמדה" בירושלים, כשכמה מתומכיו של היו"ר אריה דרעי קטעו את דבריו בקריאות "בוגד". הוא חולץ מהמקום בליווי משטרתי, והבוקר (שלישי) אף הוצמד לו מאבטח נוסף על זה שנמצא עמו בשבועות האחרונים.

אשתו של ישי, ציפי, התייחסה לראשונה בשיחה עם וואלה! חדשות לפרישתו של בעלה מביתו הפוליטי ב-30 השנים האחרונות. "להגיד שזה לא פוגע בבית, זה בהחלט שכן, אין ספק", אמרה. "אין ספק שההכפשות האלה פוגעות בנפש של הילדים. זה קשה". בתשובה לשאלה האם בני המשפחה מפחדים שיאונה לו רע בשל המתיחות הגוברת היא השיבה: "האמת, שהילדים כן". לדבריה, בשל חששם מכך שהוא ייפגע הם מבקשים ממנו לא להסתובב לבדו.
"אל תלך לבד, אבא, הם אומרים לו", סיפרה ישי.

בחירות 2015 || כל הכותרות בוואלה! חדשות:
ליברמן: "אנחנו צריכים להיות פרגמטיים ולא פנאטיים"
ח"כ ברוורמן פורש מהפוליטיקה: "תחושת מיצוי"
מכה לנתניהו: הליכוד ביטל את שריוני "הכוכבים"

החלטתו של ישי לפרוש מש"ס מגיעה על רקע המתיחות הגדולה בינו לבין יו"ר המפלגה, אריה דרעי. לאחר שדרעי לא קיבל את רשימת הדרישות שהציב לו, בהן הרחבה של מועצת חכמי התורה של ש"ס, שותפות עמו בהרכבת הרשימה לכנסת וסמכויות נוספות בניהול המפלגה – נסתם הגולל על המשך דרכו של ישי בצור מחצבתו הפוליטי.

סקר של ערוץ הכנסת שפורסם היום שמפלגתו גורמת לפגיעה ממשית בש"ס. לפי הסקר, מידרדרת המפלגה לנתון נמוך של ארבעה מנדטים בלבד. מפלגתו של ישי מקבלת מספר מנדטים זהה.

הסתה נגד ח"כ אלי ישי ברשתות החברתיות. פייסבוק, צילום מסך
אחד הסטטוסים שהועלו בפייסבוק נגד ישי/צילום מסך, פייסבוק

אמש, כשהוא נרגש מאוד ומוקף ברבים מתומכיו, עלה אלי ישי לנאום והודיע: "אני מודיע היום על מפלגה חדשה בישראל, שתלך בדרכו של מרן". לדבריו, "ברור לכולם שזה לא יום פשוט עבורי. לאורך השנים ביצעתי תפקידים רבים וחשובים בממשלות ישראל. התלבטתי רבות, אבל בסוף גדולי ישראל והעם הכריעו את הכף לצאת לדרך חדשה".

הוא הבהיר כי "עוזב מפלגה, אבל לא דרך. אין לי ספק שאני מקים מפלגה חדשה בידיים נקיות, ביושרה ובאמונה". "למה העם איתנו?", תהה, "העם אתנו כי העם רוצה אחדות. אני רוצה סוף סוף לשבור את המחיצות בין דתיים לחילוניים, בין אשכנזים לספרדים. אני הולך עם הלב שלי, עם הדרך שאני בטוח בה, שהיא לפנות לקהלים נוספים, להגדיל את הבית. לפנות לציבור גדול ורחב שרוצה בדרך החדשה הזו, שיראה בה בית בטוח ובית משלו". הוא הוסיף כי "בעזרת השם, נקבל עשרה מנדטים".

למרות התלהטות הרוחות בתום הנאום, גם במחנה ישי וגם במחנה דרעי מנסים להרגיע את השטח. הוכחה לכך ניתנה כבר אמש בהודעת גינוי שפרסם דרעי נגד המהומה שהתחוללה במסיבת העיתונאים. "להתנהגות זו אין שום קשר לתנועת ש"ס והיא לא מייצגת את דרכה. על כולנו לשמור על דרכו של מרן ולפעול רק בדרכי נועם", אמר דרעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully