וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאול מופז מאותת על עתידו הפוליטי: "אני איש מרכז"

22.12.2014 / 18:14

יו"ר קדימה, שלאחרונה גוברים הדיווחים על שריונו במקום ריאלי באחת ממפלגות המרכז-שמאל, הודיע כי יעמיד את כישוריו בתחום הביטחוני לכל מפלגה באגף פוליטי זה. על נתניהו: "שיפסיק להפחיד את הציבור"

יו"ר מפלגת קדימה, שאול מופז, בנאום במכללה האקדמית כינרת. אלכס רוגובסקוי, מערכת וואלה! NEWS
מופז במכללת כינרת, היום/מערכת וואלה! NEWS, אלכס רוגובסקוי

יו"ר קדימה, חבר הכנסת שאול מופז, התייחס היום (שני) לאפשרות שישתלב באחת ממפלגות המרכז-שמאל במערכת הבחירות הקרובה והודיע כי יעמיד את כישוריו בתחום הביטחוני לכל מפלגה באגף פוליטי זה. "אני איש מרכז בכל מה שנוגע לשלום ולהסדר מדיני, ואיש ימין בכל מה שנוגע לביטחון", אמר מופז במהלך נאום שנשא במכון כינרת על שם דן שומרון לקשרי חברה, ביטחון ושלום במכללה האקדמית כינרת.

מופז, שלאחרונה דווח כי האפשרות הסבירה ביותר היא שהוא ישוריין בעשירייה הפותחת במפלגת העבודה, הוסיף כי "כל הישראלים בעד הסדר, פשוט מפחידים אותם במקום להגיד להם שאנו חזקים, ושאפשר להתקדם עם הסדר. ישראל חזקה בעשרות מונים מהדימוי שלה, שיפסיקו להפחיד אתכם".

בחירות 2015 || כל העדכונים החמים בוואלה! חדשות:
סקר: גם בלי אורי אריאל - מפלגתו של אלי ישי שורדת
בשל הבחירות: לא ימונו מחליפים למפכ"ל ולנציב שב"ס
צינורות הכסף: האוליגרכים שעל לבם מתחרים דרעי וישי

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת ממשלה. אמיל סלמן, מערכת וואלה! NEWS
"ישראל חזקה בעשרות מונים מהדימוי שלה, שיפסיקו להפחיד את הציבור". ראש הממשלה, בנימין נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, אמיל סלמן

בהמשך דבריו תקף מופז את התנהלותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו – הן בתחום המדיני והם בתחום הכלכלי. בנוגע להצהרותיו המדיניות הלוחמניות של נתניהו, אמר מופז: "צריך להפסיק להפחיד את הציבור. ישראל חזקה ואנחנו אחראים על גורלנו ועל הגעה להסדר. ככל שנתמהמה המחירים יהיו יותר גבוהים". על החלטתו של נתניהו להעלות את שכר המינימום דווקא בתקופה זו, אמר מופז: "הוא ראש ממשלה שבע שנים ונזכר רק עכשיו רגע לפני הבחירות".

מופז התייחס במהלך נאומו גם להתנהלות הקבינט המדיני-ביטחוני במהלך "צוק איתן", ואמר שבמהלך המבצע הוא עמד לצד ראשי הקבינט, מכיוון שבמהלך עמידה מול אויב, חשוב לתמוך בקבינט. עם זאת, היום הוא ביקר בחריפות את התנהלות ראש הממשלה במהלך המבצע, ואמר כי הבעיה לא הייתה של הצבא, אלא של הדרג המדיני, הקבינט ומי שעומד בראשו, ראש הממשלה. "אני לא זוכר ראש ממשלה שהתקפל כך מול טרור, 51 ימי התשה עם מספר הרוגים מבלי שהושג הישג", אמר מופז, והתייחס גם לירי בסוף השבוע האחרון מרצועת עזה: "ברור לכולנו שהולכים לעוד סיבוב".

מופז רמז גם על איומים נוספים במזרח התיכון, ופנה לראש הממשלה ואמר: "עכשיו אם אתה מדבר גבוהה גבוהה ויוצא ראש ממשלה חלש מול חמאס, מה תעשה כשיהיה ארגון טרור יותר חזק מהחמאס? איך תתמודד מולו? זה מדיר שינה מעיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully