וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי אלעזר שטרן: גם ח"כ דוד צור פורש מהתנועה

23.12.2014 / 10:48

בסוף השבוע הודיע ח"כ שטרן ליו"ר המפלגה ציפי לבני על החלטתו למצוא לו מסגרת אחרת. כעת, מסר לה הודעה דומה גם ח"כ צור. "אמשיך להיות מעורב ולתרום ציבורית אם במסגרת הפוליטית ואם במסגרת ביצועית אחרת"

ציפי לבני מציגה מועמד נוסף במפלגת התנועה, דצמבר 2012. דרור עינב
פורש. צור עם לבני בימים יפים יותר/דרור עינב

ח"כ דוד צור (התנועה) הודיע היום (שלישי) על פרישתו מהמפלגה. לדברי צור, בפגישה שערך אתמול עם יו"ר המפלגה, ציפי לבני, הוא אמר לה כי הוא תומך במהלך האיחוד עם מפלגת העבודה, וטען כי הוא סבור שמדובר במהלך חשוב שיגביר את הסיכוי ליציבות שלטונית. עוד הוא ציין, כי הוא מקווה שמפלגות מרכז נוספות יצטרפו לגוש המתהווה, וזאת כדי לייצר אלטרנטיבה שלטונית.

"אני מלא סיפוק מתקופת כהונתי בכנסת ה-19 ובעיקר מפעילותי כיו"ר ועדת המשנה למאבק בסחר בנשים ובזנות, כיו"ר ועדת המשנה לבטיחות בדרכים וכיו"ר הוועדה המשותפת למניעת אלימות, גזענות והימורים בלתי חוקיים בספורט", אמר צור. "חברותי עם לבני הולכת שנים רבות אחורה. אני מודה לה על ההזדמנות שנתנה לי לשרת את עם ישראל. אמשיך להיות מעורב ולתרום ציבורית אם במסגרת הפוליטית ואם במסגרת ביצועית אחרת".

לבני מצדה אמרה כי "במהלך פעילותו בכנסת היה צור שליח ציבור אמיתי וחבר". לדבריה, "בכנסת הוא בלט במצוינותו ובנחישותו במאבק באלימות בחברה ובמסירותו העמוקה למען זכויות נשים והגנה עליהן. אני בטוחה שבעתיד נפעל שוב במשותף למען טובת החברה בישראל וביטחונה".

בחירות 2015 || כל הסיפורים החמים בוואלה! חדשות:
השב"כ הורה להרצוג לנסוע בכלי רכב משוריין
סיבוב פרסה? פטרונו של ישי מקדם פגישה עם דרעי
ראשי האוניברסיטאות: "לאפשר לסטודנטים להצביע בקמפוס"

מליאת חוק שירות ביטחון, מרץ 2014. נועם מושקוביץ
טרם החליט מה יעשה בהמשך פעילותו הפוליטית. שטרן בכנסת/נועם מושקוביץ

צור הינו חבר הכנסת השני מהתנועה שמודיע בימים האחרונים על פרישה מהמפלגה. קדם לו אלעזר שטרן, שהודיע בשבת האחרונה כי לא ירוץ מטעמה בבחירות הקרובות. בניגוד לצור, הביע שטרן בפני לבני את הסגותיו על החבירה לעבודה. "מדובר במחיר כבד מדי עבור רוטציה עבורך (לבני) ונסיבות נוספות שלא זו העת לפרטן", טען שטרן שאמר ללבני במהלך פגישתם. "לאחר ששמעתי אותך ברב-קשב ולאור התנהלותך לאחרונה, התחזקה בי ההבנה שמקומי הטבעי איננו במפלגת התנועה בצורתה העתידית המסתמנת, ואתקשה מאוד להמשיך ולמלא את תפקידי הציבורי במסגרת זו. לנוכח האמור לעיל ובהתחשב בעמדותיי אשר מוצבות במרכז המפה הפוליטית, הנני להודיעך כי החלטתי לפרוש מהמפלגה. מאחל לך בהצלחה".

כמו כן, במכתב הפרישה הפומבי שפרסם הדגיש שטרן כי הוא טרם החליט מה הוא יעשה בהמשך הקריירה הפוליטית שלו. "בימים אלו אני 'מחשב מסלול מחדש' ובוחן את הדרך הנכונה להמשיך לשרת את הציבור והמדינה, בין אם בבית המחוקקים ובין אם בעשייה בשדות אחרים, כפי שעשיתי טרם כניסתי לכנסת", כתב שטרן. "עשייה זאת יכולה למצוא ביטוי במסגרת פוליטית מתאימה אחרת, וכפי שכבר ציינתי כמה פעמים בעבר, גם 'חזרה לאזרחות' הנה עבורי אפשרות סבירה ומכובדת המאפשרת תרומה למדינה בנושאים שבהם אני פועל ומאמין".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully