וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפה דרעי: "קשה לאריה מאוד, במיוחד מאז פרסום הקלטת"

30.12.2014 / 7:30

אשתו של יו"ר ש"ס אמרה את הדברים לרבנים שהגיעו לביתו כדי לדרוש ממנו להישאר בראשות התנועה. "עם ישראל זקוק לו ומחובתך לחזק אותו", אמרו הרבנים. דרעי ממשיך להתעקש כי ברצונו להתפטר

צילום: עומר מירון, עריכה: גדי וינסטוק

לאחר שמועצת חכמי התורה של ש"ס דחתה אתמול (שני) את בקשתו של אריה דרעי להתפטר מראשות המפלגה, הגיעו הרבנים לביתו של דרעי כדי לדרוש ממנו להישאר בש"ס. עם זאת, דרעי לא היה בבית באותה השעה ושהה מחוץ לעיר ואת הדלת פתחה אשתו, יפה. "הרגשתי שקשה לו מאוד בשבועות האחרונים עם פרוץ הסכסוך והקרבות הפנימיים, שהוציאו שם רע לש"ס, ובמיוחד מאז הסיפור של הקלטת אתמול שפגעה בכבודו של מרן" - אמרה דרעי לרבנים, שבראשם נשיא מועצת חכמי התורה של ש"ס , הרב שלום כהן.

הרבנים אמרו לדרעי כי על בעלה להישאר במפלגה, על אף הקושי שהוא העלה במכתב. "כולנו אחרי הארי", אמר לה הרב כהן, "עם ישראל זקוק לו ומחובתך לחזק אותו. יש פה אחראיות על עולם התורה וציבור העניים". יפה דרעי השיבה: "ניסיתי הכול בעבר ואמשיך לנסות, הוא לא ענה לי בשעות האחרונות ואני לא מצליחה להשיג אותו בטלפון".

בחירות 2015 || סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
"נחוש לעזוב": האם דרעי באמת יפרוש מש"ס?
סקר: אלי ישי לא עובר את אחוז החסימה, ליברמן יציב
דיכטר יחזור לכנסת? "מדינה אחת לשני עמים - חוסר אחריות"

יפה דרעי, רעייתו של אריה דרעי יו"ר ש"ס. יעקב כהן, מערכת וואלה! NEWS
"ניסיתי הכול בעבר ואמשיך לנסות". יפה דרעי/מערכת וואלה! NEWS, יעקב כהן

זמן קצר לפני כן, הניח אריה דרעי על שולחן חברי מועצת חכמי התורה של ש"ס מכתב שבו הוא מבקש להתפטר מהמפלגה ולעזוב את החיים הפוליטיים. על אף שמקורבי דרעי אומרים כי הוא רציני בכוונותיו, קשה להאמין שיש לו כוונה אמיתית להתפטר. ניתן להניח כי הוא מבקש שכנגד הסמכות הרוחנית שקטלה אותו במילים חריפות בקלטת שהתפרסמה בערוץ 2, תקום סמכות רוחנית אחרת שתכשיר אותו ותנקה את תדמיתו, או בקיצור: תמנה אותו מחדש כיו"ר תנועת ש"ס.

דרעי עצמו התייחס אמש להחלטת מועצת חכמי התורה לדחות את בקשתו להתפטר והדגיש כי הוא עדיין איתן בכוונתו: "אחיי היקרים, חברי הכנסת והפעילים בכל רחבי הארץ, בלב כואב אני מבקשכם - אל נא תיפול רוחכם, ואל ירך לבבכם. עליכם להבין, לאחר בזיון התורה וחילול ה' הגדול שהתרחש אתמול אינני מוכן עוד לפגיעה ולו הקטנה ביותר בדמותו ובמורשתו האדירה של רוענו מרן זצ"ל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הרב שלום כהן. יעקב כהן, בחדרי חרדים
"כולנו אחרי הארי". נשיא מועצת חכמי ש"ס, הרב שלום כהן ואריה דרעי/בחדרי חרדים, יעקב כהן

הוא הוסיף כי לא קל לו עם הצעד הזה, "אבל אני עושה זאת בלב שלם ונקי, כאשר ברור הדבר כי על כף המאזניים מונח כבודו של מרן זצ"ל", אמר. "תנועת ש"ס שייסד מרן חזקה מכל מאורע כזה או אחר וחזקה מכל אישיות פרטית, בטוחני כי תנועת ש"ס תמשיך בכל העוצמה ומרן משמים ממשיך ומלווה את כל פעולותיה. מרן חי וקיים".

בש"ס מנסים להסית את האש מדרעי

מאז פרסום הקלטת, שבה הרב עובדיה יוסף מדבר בגנותו של היו"ר אריה דרעי, ש"ס כמרקחה והסערה לא מסתכמת רק בקרב חברי הכנסת, אלא גם בקרב בני המשפחה שעלו לקברו של ה"מרן" וביקשו את סליחתו של אביהם. המהלך תוכנן בין היתר על ידי בכירים בלשכתו של דרעי וניתן להבין מכך שש"ס מנסה להסיט את האש מדרעי ומהדברים שנאמרו בקלטת ולהדגיש את "הפגיעה חמורה בכבודו של הרב עובדיה", כלשונם של בכירים בש"ס.

לפניות לכתב יקי אדמקר: yakiadamker@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully