וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרונו של ישי: "מוכן לבקש מדרעי שיחזור לש"ס"

1.1.2015 / 14:56

הרב מאיר מאזוז שלח מכתב ליו"ר ש"ס ובו דחה את ההאשמות לפיהן ישי היה מעורב בהדלפת הקלטת שבה דיבר הרב עובדיה יוסף בגנותו של דרעי. למקורבו של דרעי אמר הרב מאזוז: "אנחנו לא נגדו"

צילום: ערוץ הכנסת, עומר מירון, עריכה: שניר דבוש
אריה דרעי ואלי ישי בישיבת סיעה של ש"ס, פברואר 2013. נועם מושקוביץ
אריה דרעי ואלי ישי/נועם מושקוביץ

יומיים לאחר התפטרותו של יו"ר ש"ס אריה דרעי מהכנסת, שיגר הבוקר (חמישי) הרב מאיר מאזוז, פטרונו הרוחני של ח"כ אלי ישי, מכתב לדרעי ובו הוא דוחה את ההאשמות לפיהן ישי היה מעורב בהדלפת הקלטת שבה מנהיגה הרוחני המנוח של ש"ס תועד מדבר בגנותו של דרעי. "ידינו לא שפכו את הדם הזה (הקלטת) ועינינו לא ראו", כתב הרב מאזוז במכתב שהגיע לידי וואלה! חדשות. "למה אתה מתפטר? חזק ואמץ".

בסביבת הרב מאזוז אמרו כי על אף שאינו מסכים עם דרכה של ש"ס, הוא כתב את המכתב מאחר ש"אינו מעוניין בהתרסקותה של המפלגה", ולדבריו אין בהתמודדות של ישי כדי להרוס את ש"ס. את המכתב העביר הרב מאזוז לבכיר בסביבת דרעי שפגש אותו בצהריים. במהלך השיחה בין השניים אמר לו מאזוז: "אני מוכן להזמין את אריה אליי כדי לומר לו לחזור לש"ס. אנחנו לא נגדו".

עוד על הקלטת שהסעירה את ש"ס:
גורם בש"ס על דרעי: "ההתפטרות שלו היא מהלך טקטי"
בעקבות המתיחות: הנחיה להגביר את האבטחה על ישי
אלי ישי: "אם אומר את כל מה שיש לי – תהיה רעידת אדמה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המכתב ששלח הרב מאיר מאזוז לדרעי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההתפטרות של דרעי נבעה מתוך כאב אישי כתוצאה מכך שהרב עובדיה דיבר בגנותו. אך ללא ספק הייתה גם להתפטרות הזו מטרה ברורה: להפוך את הקלטת המסעירה לקמפיין של רדיפה, לקבל גיבוי מהרבנים הספרדים והאשכנזים ורק אז לחזור לנהל את המפלגה. בסביבת דרעי אמרו שהוא "שבור ומרוסק", אך גם לא שללו אפשרות שיחזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully