וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב התשדיר החדש של בנט: אלדד מ"האח הגדול"

4.1.2015 / 10:23

בסרטון החדש של בנט הוא שוב צוחק על התל אביביים הפאתטיים שלא מפסיקים להתנצל ולהתנשא על ימנים, ובסוף הסרטון - הפתעה. כלומר ההפתעה שמופיעה בכותרת. צפו

צילום מסך

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט ממשיך ללכת בקמפיין האינטרנט שלו על הקהל התל-אביבי השמאלני. אחרי מערכון ההיפסטר שלו, שבו גילם תל-אביבי-שמאלני סטריאוטיפי שמתעקש להתנצל על כל דבר, שחרר בנט לרשת סרטון ובו מככבות שתי תל אביביות שמאלניות שקצת דלוקות על העשייה החברתית של בנט, אם אתם מבינים למה אנחנו מתכוונים, אבל לא מרשות לעצמן להיסחף ברגשותיהן כלפיו - כי הוא ימני.

שתי הבחורות בתשדיר עושות שורה של פעילויות תל אביביות טיפוסיות - רכיבה על אופני תל-אופן, ג'וגינג בפארק הירקון, עבודה בתחום הפרסום ובילוי בבר אופנתי. לאורך כל התשדיר מספרת האחת לחברתה על הישג נוסף של בנט, ומסיימת ב"הוא מה זה עושה!... אבל הוא ימני".

בסוף הסרטון ניגש אל הבנות לא אחר מאשר אלדד גל-עד, דייר "האח הגדול"הידוע בנטיותיו הימניות, וגם עליו נדלקות שתי הבחורות. אבל שוב, "הוא ימני", אומרת אחת מהן באכזבה, אך ללא הועיל: חברתה כבר נשבתה בקסמו של אלדד ומיהרה לצאת אחריו. והנמשל? גם תל אביבים סנובים שנגעלים מימנים יישבו לבסוף בקסמו של בנט, וישכחו את כל האג'נדה הבטחונית-מדינית שלהם, רק כי בנט (כנראה) עושה כל כך הרבה דברים חשובים למען שכר המאבטחים. שיהיה בהצלחה.

סרטון של נפתלי בנט עם אלדד גל-עד. יוטיוב, צילום מסך
סרטון של נפתלי בנט עם אלדד גל-עד/צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully