וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאי שרון גל מצטרף לישראל ביתנו: "בית טבעי עבורי"

5.1.2015 / 0:26

גל, בן 40, מגיש כיום תכנית אקטואליה יומית בערוץ 20 ומשדר ברדיו תל אביב. בעבר ערך והגיש תכניות כלכלה, אקטואליה ותעודה בערוץ 10 ועבד גם ב"הארץ" וב"מעריב". ליברמן: "שרון הוא אדם מוכשר ופטריוט אמיתי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מעולם לא הסתרתי את דעותיי הפוליטיות". שרון גל/מערכת וואלה!, צילום מסך

העיתונאי שרון גל הודיע אמש (ראשון) על הצטרפותו למפלגת ישראל ביתנו ועל כוונתו להתמודד ברשימת המפלגה בבחירות הקרובות לכנסת. "מעולם לא הסתרתי את דעותיי הפוליטיות – כאיש תקשורת תמיד האמנתי שנכון לשים אותן על השולחן ולאפשר לצופים לשפוט", הסביר גל את החלטתו. "'ישראל ביתנו' בהנהגתו של אביגדור ליברמן היא בית טבעי עבורי, מבחינת השקפת עולמי".

לדבריו, "אני מגיע למרוץ עם הרבה מרץ ואנרגיה, נחישות – לא בסיסמאות – אלא בעבודה קשה ויסודית. אני משוכנע שהתמיכה הגדולה והאמון שזכיתי להם מהקהל הרחב במהלך למעלה מ- 15 שנות עבודתי בתקשורת, ימשיכו ללוות אותי גם בהמשך הדרך. אני מודה למר ליברמן על ההזדמנות והאמון ובטוח שביחד נצליח להתמודד עם האתגרים שעומדים בפני המדינה והמשק הישראלי".

בחירות 2015 - כותרות נוספות:
"קטסטרופה" בליכוד: 15 קלפיות מהפריימריז ייבדקו שוב
בורג בכנס חד"ש: כאן למרות השבת, כי החיים המשותפים בסכנה
הרצוג תקף את לפיד: "העביר מאות מיליונים להתנחלויות"

ליברמן בירך על הצטרפותו של גל ואמר כי הוא שמח ש"כחלק מגל התמיכה וההצטרפויות של אנשים איכותיים ל'ישראל ביתנו' לקראת הבחירות הקרובות, הצטרף גם אדם מוכשר ופטריוט אמיתי כמו גל, שיוכל לתרום רבות לעשייה הציבורית והפרלמנטרית".

שר החוץ אביגדור ליברמן בראיון לוואלה! חדשות. נועם מושקוביץ
שמח על הרכש החדש. שר החוץ אביגדור ליברמן/נועם מושקוביץ

גל, בן 40, מגיש כיום תכנית אקטואליה יומית בערוץ 20 וברדיו תל אביב. בעבר ערך והגיש תוכניות כלכלה, אקטואליה ותעודה בערוץ 10, שימש כתב "הארץ" בצפון, והיה עורך ברשת מקומוני "מעריב". "שרון גל היווה נדבך חשוב ומהותי בהקמת ערוץ 20, והביא יחד עם הערוץ החדש קול אחר בשיח התקשורתי בישראל", נמסר בתגובה מהערוץ 10. "אנו מאחלים לשרון הצלחה גדולה בדרכו החדשה".

באוקטובר 2013, נחקר גל באזהרה בחשד לביצוע עבירות של הטרדה מינית. זאת, לאחר שבחודש מאי הוא פרש מעבודתו בערוץ 10 בעקבות בדיקה פנימית שנערכה בערוץ והעלתה חשד להטרדות על רקע מיני מצדו של עובדים ועובדות בערוץ. כחודש לאחר החקירה החליטה המשטרה לסגור את תיק החקירה נגד העיתונאי בגלל היעדר תשתית ראייתית.

גל גדל והתחנך בטירת כרמל. בצבא שירת, בין היתר, בגלי צה"ל. לאחר השירות, הוא עבד ב"רדיו חיפה", ב"רדיו קול הים האדום" ושימש כתב עיתון "הארץ" בצפון. מיום הקמת "חדשות 10", היה כתב הרשת בחיפה ולאחר מכן כתב לענייני משטרה. בין השנים 2009-2013 הגיש גל את התכנית "לילה כלכלי", אותה גם יזם.

במרץ 2014 החל גל להגיש תכנית כלכלה יומית ב"רדיו תל אביב". ביוני של אותה השנה הוא גם החל להגיש בתחנה תכנית אקטואליה יומית בשעות הבוקר. באוקטובר הוא החל להגיש תכנית אקטואליה יומית בערוץ 20 , "בשבע".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

(עדכון ראשון: 19:06)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully