וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמד העבודה עקץ את ה"ילדים הצעירים" מהמחאה החברתית

5.1.2015 / 18:00

"נדמה שאין להם מושג עלינו בשום דבר" ו-"כל מה שהם עשו זה הפגנות", אמר איתן ברושי, שנחשב למועמד המוביל להתברג ברשימת המפלגה כנציג מחוז הקיבוצים. הוא תקף גם את הקשת המזרחית

צילום מסך

מועמד מפלגת העבודה מטעם הקיבוצים, איתן ברושי, שנחשב למועמד המוביל להתברג ברשימת המפלגה כנציג המחוז, תקף בסוף השבוע את "הילדים הצעירים", מובילי המחאה החברתית, שאליהם לא התייחס בשמותיהם. בתגובה לפניית וואלה! חדשות הכחישו בסביבתו של ברושי בתוקף כי אמירותיו כוונו לח"כים סתיו שפיר ואיציק שמולי.

"כל מה שהם עשו זה הפגנות בתקופת המחאה", אמר ברושי בכנס פעילים. "על הרקע הזה הם הגיעו, זה כל הרזומה שלהם, נדמה שאין להם מושג עלינו בשום דבר גם אם הם ממפלגות כמו ממרצ והעבודה". בהקלטה, שהועלתה ליו טיוב, נראה ברושי אומר: "אין ספק שהנבחרת שהייתה עד עכשיו, לא הייתה טובה".

איציק שמולי וסתיו שפיר ביום עיון לחברי הכנסת החדשים, ינואר 2013. טלי מאייר
"על הרקע הזה הם הגיעו, זה כל הרזומה שלהם". חברי הכנסת שפיר ושמולי/טלי מאייר

ברושי גינה גם את הקשת הדמוקרטית המזרחית ומעורבותה לכאורה במפלגות העבודה ומרצ. "ראינו שבשתי המפלגות יש אחיזה חזקה של הקשת המזרחית", אמר. "גם במרצ וגם בעבודה יש אחיזה של הקשת המזרחית". הדברים נאמרו על רקע מאבק הקרקעות בין התנועה הקיבוצית והקשת הדמוקרטית המזרחית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

ברושי, חבר קיבוץ גבת שבעמק יזרעאל, נבחר לפני כשנתיים לתפקיד מזכ"ל התנועה הקיבוצית, הגוף המייצג של הקיבוצים בישראל. הוא שימש בעבר כראש המועצה האזורית עמק יזרעאל ומנכ"ל משרד התרבות. בשנים האחרונות כיהן בתפקיד יועץ שר הביטחון, אהוד ברק, לנושא ההתיישבות וכמנכ"ל משרד המדע. לפני כשבועיים הוא הודיע כי יתמודד על מקום ברשימת העבודה לכנסת.

הוא מסר בתגובה: "בכל מקום ובכל במה, אני נלחם על זכותם של חברי הקיבוצים והמושבים לבנות ולהחזיר את הבנים הביתה. ההתיישבות העובדת ראתה מאז ומעולם במפלגת העבודה כבית הפוליטי שלה, ואני גאה להיות שליח של התנועה המפוארת הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully