וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט: "אי אפשר להתיר בחוק בשר וחלב - גם נישואי גאים לא"

9.1.2015 / 0:59

שר הכלכלה התייחס לסערת הסרטון שערכו חברי מפלגתו, שהתנגדו לנישואי הומואים. "לפיד, בוז'י וציפי צבועים, שיתחייבו להעביר חוק כזה". עם זאת, בנט הדגיש כי "אדאג לזכויות האישיות שלהם לא פחות מכל אחד אחר"

צילום מסך
LIVE

שר הכלכלה נפתלי בנט התייחס אמש (חמישי) לסערה שעורר סרטון שבו מצהירים חברי מפלגתו המתמודדים בבחירות המקדימות שהם מתנגדים לנישואים חד-מיניים. הוא האשים את יו"ר יש עתיד יאיר לפיד ואת ראשי "המחנה הציוני", יצחק הרצוג וציפי לבני בצביעות, אך הכחיש כי מפלגתו מחזיקה בעמדות הומופוביות.

"יש פה מסע צביעות של לפיד, בוז'י וציפי", אמר יו"ר מפלגת הבית היהודי לוואלה! חדשות. "הם הרימו את ידם נגד נישואים חד-מיניים בממשלה ועושים את הסיבוב הקבוע לפני בחירות". לדבריו של בנט, "יאיר פוצץ ממשלה על מע"מ אפס. כשחשוב לו לשים אולטימטום הוא יודע. למה הוא לא מודיע שלא ייכנס לממשלה שלא מתחייבת להעביר חוק נישואים חד-מינים תוך שלושים יום? למה בוז'י, שרוצה להרכיב את הממשלה, לא מודיע שלא יכניס מפלגה שלא תסכים לחוק הזה? הרי הוא מתכוון לרוץ לגפני ולדרעי דקה אחרי הבחירות".

עוד על בחירות 2015 בוואלה! חדשות
כחלון הציג את גלנט, שהתנצל על פרשת הקרקעות
חוטובלי לא מוותרת: הגישה ערעור על תוצאות הפריימריז
הגולשים קבעו: השלכת האחריות של נתניהו - בומרנג

יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט וח"כ יוני שטבון בוועידת הבית היהודי, ספטמבר 2014. ראובן קסטרו
"לחמתי איתם במלחמות". שר הכלכלה נפתלי בנט/ראובן קסטרו

בנט הדגיש כי ההבדל בינו לבין יתר המפלגות הוא ש"אני אומר את האמת. הם עושים סיבוב על הקהילה הלהט"בית. אני קורא להם - אל תתנו להם לעשות עליכם סיבוב. את העמדות שלי הם מכירים. אם אתם רציניים, תעמידו את זה כתנאי". בנט גם יצא נגד הטענות שלפיהן מפלגתו נוקטת בגישה מפלה כלפי הומואים. "אני מפלגת עם ישראל ואני אוהב כל ישראלי גם אם הוא חד-מיני. אני לא מתעניין מה הנטיות שלו". לדבריו, "נלחמתי במלחמות יחד איתם. אדאג לזכויות האישיות שלהם לא פחות מכל אחד אחר. מבחינת הכרה? כמו שאי אפשר להעביר חוק שאומר שבשר וחלב זה כשר - גם זה לא".

ראש הממשלה נתניהו הצהיר השבוע כי יקדם חוק משילות על מנת שיהיו "שתי מפלגות גדולות, ימין ושמאל, במקום מפלגות אווירה", מה אתה חושב על הצעד הזה?

"בעבר, כשעלה חוק כזה, התנגדנו. כשהוא יציג את החוק נגבש עמדה. זאת בדיוק הסיבה שאנחנו צריכים להיות מפלגה גדולה, כדי שלא נגיע שוב לממשלה עם ציפי שמקבלת אחריות על התחום המדיני וברק אחראי על הדיפלומטיה. אם רוצים ממשלת ימין חזקה בדיוק בשביל זה צריך להצביע בית יהודי".

(עדכון ראשון: 22:59)

לפניות לכתב עמרי נחימאס – omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully