וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשימה של ישי: אנשי צבא, חרדים ונציגי פריפריה

18.1.2015 / 22:39

לוואלה! חדשות נודע כי ברשימת מפלגת "העם איתנו", נמצא הרב משה הגר, אלוף משנה במילואים וראש המכינה הקדם צבאית "יתיר". "הדמויות החרדיות ברשימה יהיו כאלה שיכבדו את החיילים ואת לומדי התורה כאחד"

אלי ישי, דצמבר 2015. ראובן קסטרו
אלי ישי/ראובן קסטרו

אלי ישי צפוי להציג בשבוע הקרוב שמות חדשים ברשימת המפלגה שלו לכנסת ה-20. הרב משה הגר, אלוף משנה במילואים וראש המכינה הקדם צבאית "יתיר", הוא אחד מן השמות שיוצגו השבוע – כך נודע לוואלה! חדשות. בין הצדדים מתקיימים מגעים כבר זמן מה, ובימים האחרונים הם הפכו רציניים יותר. לפי גורם בכיר במפלגה, "אם לא יהיה שינוי, הוא יוצב במקום ריאלי כנציג הציונות הדתית".

כמו כן, מסתמן כי ברשימה ישולב גם נציג חרדי מטעמו של רב ספרדי מוכר מדרום הארץ, שעומד בראש קהילה גדולה של בחורי ישיבה ואברכים, רובם מגרעין המצביעים של ש"ס.

בחירות 2015 בוואלה! חדשות:
השר אורי אורבך אושפז בבית חולים; "לא יצא מכלל סכנה"
לפיד הציג את שטרן: "היה הח"כ ה-20 של יש עתיד"
ינון מגל: "אקדם בכנסת אי-הפללה של מעשני קנאביס"

מיכאל בן ארי ברוך מרזל פעילי ימין קיצוני. ברני ארדוב
האיחוד הולך ומתרחק. בן ארי ומרזל/ברני ארדוב

השאיפה של ישי היא שבחמשת המקומות הראשונים ברשימה ישולבו שלושה חרדים, בהם אחד שחזר בתשובה ושני נציגים מהציונות הדתית, עבור הקהל במגזר הדתי-לאומי. "הדמויות החרדיות יהיו כאלה שיכבדו את החיילים בצה"ל ואת לומדי התורה כאחד", אמר גורם במפלגה, והוסיף: "הפריפריה תתפוס משקל גדול ברשימה שלנו".

בתוך כך, על אף שחבירה של אלי ישי עם "עוצמה יהודית" , מפלגתם של פעילי הימין מיכאל בן ארי וברוך מרזל, עשויה להגדיל את כוחו של ישי בסקרים ואף להכניסו לכנסת, האפשרות הזו מתרחקת מהמציאות. לפי גורמים בסביבת ישי, הוא חושש שהמהלך יבריח ממנו קולות בגלל זהותם של בן ארי ומרזל כפעילי ימין קיצוניים. "הם היו מאד רוצים, אנחנו פחות", אמרו הגורמים. "תרחיש החבירה רק הולך ומתרחק מאתנו".

לפניות לכתב יקי אדמקר: yakiadamker@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully