וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון נגד הסרטון של נתניהו: הטלפון היחיד המפחיד – מהבנק

דנה ירקצי ואביתר חלימי

19.1.2015 / 14:30

סרטון אנימציה חדש של מפלגת כולנו מגיב לסרטון הליכוד שהציג את לבני והרצוג כמתחמקים מלענות לטלפון האדום. במחנה הציוני פרסמו את סרטון התגובה שלהם בסוף השבוע: "הבעיה היא לא מי יענה אלא שאף אחד כבר לא מתקשר"

מתוך תעמולת הבחירות של מפלגת כולנו

אחרי סרטון הטלפון האדום של בנימין נתניהו, מגיע היום (שני) בתגובה סרטון הטלפון האדום של משה כחלון. בעוד שבסרטון שהפיץ ראש הממשלה מוצגים יצחק הרצוג וציפי לבני כמי שמפחדים לענות לשיחה מוושינגטון, בסרטון התגובה של כחלון, גם הוא סרטון אנימציה, השיחה המגיעה לטלפון האדום המאיים היא דווקא מהבנק. "הטלפון היחיד שמפחיד את אזרחי ישראל," נכתב בסרטון, "זה הטלפון מהבנק".

זהו הסרטון הראשון שמציג כחלון כחלק מקמפיין הבחירות. אם עד עתה נזהר יו"ר כולנו שלא לתקוף את כור מחצבתו, מפלגת הליכוד ואת היו"ר שלה נתניהו, בסרטון החדש הוא עוקץ את טקטיקת ההפחדות של נתניהו בכל הקשור לאיומים בטחוניים. עם זאת, הוא נזהר מלהזכיר את נתניהו באופן ישיר.

גם המחנה הציוני התייחס לסרטון המדובר ופרסם סרטון תגובה תחת הסיסמא: "ביבי, השאלה היא לא מי יענה לטלפון אלא מי בכלל ירצה להתקשר אליך". בסרטון זה תוקפים יצחק הרצוג וציפי לבני את מדיניותו של נתניהו שהביאה למה שהם מכנים "בידוד מדיני עמוק".

בחירות 2015 בוואלה! חדשות:
הרשימה של ישי: אנשי צבא, חרדים ונציגי פריפריה
מסתמן: ידלין מצטרף למחנה הציוני, מופז בחוץ
מרצ בוחרת: "נוסיף פנים חדשות, שיעזרו לנצח את הימין"

באירוע השקת הקמפיין של מפלגת כולנו ביום חמישי האחרון תקף כחלון את מפלגת הליכוד ואת שר האוצר לשעבר יאיר לפיד על אזלת ידם בשנתיים האחרונות בכל הקשור לטיפול בנושא יוקר המחייה ומשבר הדיור, אך נמנע מלנקוב בשמו של ראש הממשלה כאחראי.

מקורבים לכחלון ציינו כי מדובר בדפוס חוזר בהתנהלותו. "משה מבין פוליטיקה ויודע שהסיכויים של בוז'י וצ'יפי להרכיב קואליציה נמוכים ביותר לעומת סיכוייו של נתניהו, ולכן לא מוכן לפתוח מולו חזית אישית", אמר אחד המקורבים. "הקמפיין של משה הוא קמפיין רציונאלי של ביצועים מול הבטחות."

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
"בוז'י, תתמודד": סרטון תעמולה חדש של הליכוד. צילום מסך
הרצוג ולבני כפי שהופיעו בסרטון מפלגת הליכוד/צילום מסך

במפלגת כולנו אמרו על הסרטון כי המפלגות הגדולות – ובהן מפלגת הליכוד – "מנסות לגרור את מערכת הבחירות לנושאים המדיניים, וזאת על אף שביטחון המדינה ידע עליות ומורדות, לעומת המערכת הכלכלית וכיסם של אזרחי ישראל שידעו אך ורק ירידות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully