וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על עדות בהלול: "נחשף אופיו של המחנה האנטי-ציוני"

22.1.2015 / 17:46

ראש הממשלה פרסם סרטון בתגובה לידיעות על כך שהעיתונאי זוהיר בהלול, מספר 17 ברשימת "המחנה הציוני", נתן עדות אופי במשפטו של ישראלי שהורשע בסיוע לחיזבאללה. "הבחירה כאן חדה וברורה", טען נתניהו

צילום: לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם היום (חמישי) סרטון בתגובה לדיווח הבוקר בוואלה! חדשות על כך שהעיתונאי זוהיר בהלול, מספר 17 ברשימת "המחנה הציוני" לכנסת, נתן עדות אופי לפני כשנתיים במשפטו של מילאד חטיב, תושב מג'ד אל-כרום שהורשע במגע עם חיזבאללה. "שוב נחשף אופיו האמיתי של המחנה האנטי-ציוני", טען נתניהו בהודעה שפרסם לצד הסרטון.

בחודש מרץ 2013, בשלב הטיעונים לעונש במשפטו של חטיב, הופיע בהלול כעד אופי מטעמו של הנאשם. הוא דיבר בשבח משפחתו וטען כי מדובר ב"מלח הארץ", אולם נמנע מלהביע אמפתיה כלפיו. "לא קל לי היה לבוא היום לבית המשפט, זאת הפעם הראשונה שאני מגיע, אך החלטתי שאני לא יכול לחמוק ממתן עדות אופי למשפחה הזו", אמר בעדותו.

עוד בוואלה! חדשות:
"שמאלנים רוקדים": מועמדי מרצ עושים שמח בחתונה
סרטונים עם נסראללה ומשחקי רשת: יחידת הגרילה של מטה הליכוד
מיוחד | מה כתבו הפוליטיקאים בפייסבוק השבוע?

זוהיר בהלול בכנס הצגת הרשימה של מפלגת העבודה, קיבוץ שפיים. ראובן קסטרו
זוהיר בהלול בכנס הצגת רשימת "המחנה הציוני" בקיבוץ שפיים/ראובן קסטרו

עם זאת, ראש הממשלה הבהיר בסרטון: "כשחבר כנסת עתידי ברשימה נותן עדות אופי בשבחו של חיזבאללה - מה יש עוד להוסיף? הבחירה כאן חדה וברורה. רשימת השמאל האנטי-ציונית בראשות ציפי ובוז'י או רשימת הליכוד בראשותי. זאת הבחירה".

חטיב הורשע בחודש אפריל 2013, לאחר שהודה במסגרת הסדר טיעון בעבירות של מגע עם סוכן זר, קשר לסייע לאויב במלחמה ומתן שירות להתאחדות בלתי מותרת. זוהיר בהלול מסר היום בתגובה: "עדות האופי הייתה עבור המשפחה ולא עבור בנה שסרח. מדובר במשפחה שאני מכיר היטב אשר כרתה ברית דו-קיום עם החברה היהודית. אני מתנגד מכל וכל לפעולות בגינן הורשע בן המשפחה. הניסיון להסית ולפגוע במרקם היחסים בין אזרחי ישראל היהודים והערבים בגלל אנשים בודדים שסרחו הוא ניסיון נאלח ואלחם בו בכל כוחי".

בתוך כך, היום נודע כי ראש הממשלה נתניהו ינאם בפני חברי הקונגרס האמריקני ב-3 במרץ, שבועיים בלבד לפני מועד הבחירות בישראל. יו"ר בית הנבחרים של ארצות הברית, ג'ון ביינר, הודיע כי נתניהו קיבל את הזמנת הקונגרס להופיע בפניו בנושא איראן, אולם ביקש לקיים את נאומו בתאריך האמור ולא ב-11 בפברואר - כפי שהוצע בתחילה על ידי הקונגרס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם חברי הנהלת איפא"ק. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
"מגיב בהיסטריה". נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

נתניהו ינאם בצמוד לתאריך שבו נערכת בוושינגטון הוועידה השנתית של השדולה הפרו-ישראלית, אייפא"ק. יו"ר מטה הבחירות של "המחנה הציוני", ח"כ איתן כבל, טען כי "גם נתניהו קורא סקרים, וכדרכו בקודש הוא מגיב בהיסטריה ורץ לארגן לעצמו 'הזמנה' לנאום בוושינגטון. לרוע מזלו תם עידן נתניהו, ובמצבו אפילו הקונגרס האמריקני לא יוכל לעזור לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully