וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיסמת הבחירות של המחנה הציוני: "זה אנחנו או הוא"

22.1.2015 / 19:30

איחוד העבודה והתנועה השיק היום קמפיין בחירות שדומה דמיון רב לקמפיין הבחירות של לבני מ-2009: "או ציפי או ביבי".כיו"ר קדימה, לבני לא התמנתה לראשת ממשלה למרות שגרפה את מספר המנדטים הרב ביותר

המחנה הציוני בראשות יצחק הרצוג וציפי לבני השיק היום (חמישי) את קמפיין הבחירות שלו תחת הסלוגן: "זה אנחנו או הוא". הקמפיין נחשף בעמודי הפייסבוק של יו"ר המחנה הציוני והמועמד לראשות הממשלה, הרצוג ושותפתו להנהגה, לבני.

סיסמת הקמפיין החדשה דומה מאוד לסיסמת הקמפיין של לבני ממערכת הבחירות ב-2009 אז בחרה יו"ר קדימה לנהל את המקפיין תחת הסלוגן: "או ציפי או ביבי". למרות שקדימה זכתה אז במספר המנדטים הגדול ביותר, 29, היא לא הצליחה להרכיב קואליציה, בין השאר כיוון שמצביעיה הגיעו מהעבודה וממרצ וגוש הימין בכללותו נותר חזק יותר. נתניהו הוא זה שהפך בסופו של דבר לראש הממשלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מטה המחנה הציוני הקים אתר בו הוא מתאר את מה שהוא מגדיר כהבדלים בין המחנה הציוני לבנימין נתניהו בנושאים כמו ובהם דיור, יוקר מחיה, חינוך, ביטחון ובתחום המדיני. על רקע ההתקפות של מפלגות הימין הטוענות כי הרשימה המאוחדת של העבודה והתנועה היא לא "באמת ציונית", בחרו בקמפיין החדש להתמקד בעיקר בסוגיות כלכליות-חברתיות.

כך למשל, מכריז הקמפיין: "הוא - ראש הממשלה שנכשל בכל פרמטר. חברתי, כלכלי, ביטחוני ומדיני; אנחנו – המחנה הציוני בראשות הרצוג ולבני, מנהיגות יוזמת ואחראית שתילחם כדי להחזיר לאזרחי המדינה את מה שמגיע להם. הזכות להתפרנס בכבוד, לחיות פה בביטחון ותקווה לחברה ראויה וצודקת יותר".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully