וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון גל עולה על מונית הבחירות של וואלה!

נהג המונית שלנו, קובי רובין, שואל את המועמד הטרי של ישראל ביתנו על שם המשפחה הקודם שלו, אלגאווי, על הכיפה שהייתה ואיננה, על הקריאה שלו "חנין לג'נין" מול התלמידים בבליך ועל החשדות נגד בכירים במפלגה

צילום מסך

מזה כמעט ארבע שנים כותב קובי רובין בוואלה! את מדור "המונה טועם" שבו הוא עובר במזללות ברחבי הארץ ומוצא עבורכם מנות משביעות, נוטפות שמן וזולות. עכשיו, כמו כולם, הוא מתגייס לטובת מערכת הבחירות, ומארח במונית שלו מדי שבוע פוליטיקאים לשיחות על המצב. המרואיין השני שנסע במונית הבחירות של וואלה! הוא שרון גל שהתברג לפני כשבוע במקום החמישי ברשימת ישראל ביתנו.

כל חדשות הבחירות בוואלה! בחירות

העיתונאי לשעבר הודיע בתחילת החודש על הליכתו לפוליטיקה. "מעולם לא הסתרתי את דעותיי הפוליטיות" אמר אז על החלטתו להצטרף למפלגתו של אביגדור ליברמן, "כאיש תקשורת תמיד האמנתי שנכון לשים אותן על השולחן ולאפשר לצופים לשפוט".

במונית הבחירות של וואלה! נדרש גל לענות על שאלות כמו מדוע החליף את שם משפחתו המקורי אלגאוי ("אני לא הייתי קורא לזה משתכנז"), לאן נעלמה הכיפה ("לא היו לי את הכוחות לקיים את המצוות") והאם הוא גזען ("כשאני אומר חנין לג'נין אני מתכוון להגיד בלי נאמנות אין אזרחות").

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully