וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת פיצוץ במגעים: אין הסכמות בין מרזל ובן ארי לישי

25.1.2015 / 22:09

ביממה האחרונה מתקיים מו"מ בין ישי לבין אנשי "עוצמה יהודית" במטרה לשלבם ברשימת "העם איתנו" לקראת הבחירות. אלא שמרזל ובן ארי מבקשים שריון במקום ה-4, וישי מוכן ל-6 בלבד. בנוסף, השניים לא מוכנים להתחייב שלא לעלות להר הבית

אלי ישי ומיכאל בן ארי. עומר מירון ונמרוד סונדרס, עיבוד תמונה
ישי ובן ארי/עיבוד תמונה, עומר מירון ונמרוד סונדרס

המגעים לאיחוד בימין לקראת פיצוץ: ביממה האחרונה התנהל מו"מ בין השר לשעבר אלי ישי שהקים את מפלגת "העם איתנו", לבין פעילי הימין הקיצוני, ח"כ לשעבר מיכאל בן-ארי וברוך מרזל, אנשי "עוצמה יהודית", במטרה לשלבם ברשימתו ולרוץ ביחד בבחירות לכנסת ה-20. אלא שהערב (ראשון) אומרים בסביבתו של ישי כי המגעים לא צלחו עד כה, ושנראה שלא יגיעו להסכמות אשר יובילו לרשימה מאוחדת.

לפי גורם בכיר ב"העם איתנו", הצדדים נחלקים בשתי נקודות מרכזיות. הראשונה היא שאלת המיקום של "עוצמה יהודית" ברשימה. ישי הציע לבן-ארי ולמרזל את המקום השישי, אולם האחרונים דורשים את המקום הרביעי לתנועתם. בנוסף לכך, הרב מאיר מאזוז, המזוהה עם ישי, דורש מהשניים להתחייב שלא לעלות להר הבית, אך השניים מסרבים לכך.

בחירות 2015 || עוד ידיעות
הרצוג על רשימת "המחנה הציוני": "אנחנו הציונות האמיתית"
עדן הראל ורחל פרנקל דחו הצעות לשריון בבית היהודי
נתניהו: אתייצב בכל מקום כדי למנוע מאיראן נשק גרעיני

בכל מקרה, גם אם לבסוף יוכרז על רשימה אחת – הצדדים הסכימו מראש שאחרי הבחירות יתפצלו המפלגות לשתי סיעות שונות.

ברוך מרזל בכניסה לאום אל פאחם. יותם רונן
מרזל/יותם רונן

מרזל ובן ארי, שלא צפויים לעבור עם מפלגתם את אחוז החסימה שעומד בבחירות הקרובות על ארבעה מנדטים, קיוו לחבור לישי במטרה להגדיל את סיכוייהם להיכנס לכנסת. לפני כעשרה ימים הם נפגשו עם מאזוז במהלך אירוע התרמה של הישיבה שבראשה עומד הרב. באירוע היו הצדדים זה לצד זה גם בבימת הכבוד. ישי מצדו הביע חשש במהלך המגעים כי איחוד "יבריח" ממנו קולות מתונים יותר, והוא ניסה להסביר זאת למאזוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully