וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד השיק את קמפיין יש עתיד: "נלחמים על המדינה"

26.1.2015 / 19:43

יו"ר המפלגה הציג את רשימת מפלגתו, ללא שינויים בחמישייה הראשונה, ואמר כי יש עתיד למדה מטעויות עבר. "בשנה ושמונה חודשים שבהם היינו בממשלה, עשינו יותר ממה שעשו פה מפלגות אחרות ב-20 שנה"

צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד, השיק הערב (שני) את קמפיין הבחירות של מפלגתו בטקס במכללה למינהל בראשון לציון. "למדנו שאם אנחנו רוצים באמת לשנות משהו, הוא לא יקרה מעצמו", אמר לפיד בפתח דבריו. "נצטרך לשים את הסכין בין השיניים ולהילחם. אז זה מה שעשינו. זה מה שאנחנו עושים: נלחמים על המדינה".

בחירות 2015 || סיקור מיוחד:
"כולנו": סיימנו ההתקשרות עם רונן משה עם היוודע דבר החקירה
עתירת חוטובלי התקבלה, ספירת הקולות בפריימריז נעצרה
התביעה שמסבכת את המועמד החדש של ליברמן, אילן שוחט

"יש עתיד": יאיר לפיד מציג את הנבחרת, ינואר 2015. ראובן קסטרו
"לא באנו לנהל מלחמות". לפיד, הערב/ראובן קסטרו

לפיד התהדר בנאומו בהצלחותיה של מפלגתו, לדבריו, במהלך ישיבתה בממשלה. "בשנה ושמונה חודשים שבהם היינו בממשלה, עשינו יותר ממה שעשו פה מפלגות אחרות ב-20 שנה", אמר. "הקטנו את הממשלה ל-18 שרים וביטלנו את המוסד המיותר והמושחת של 'שרים ללא תיק' וחסכנו עשרות מיליוני שקלים לאזרחי ישראל, העברנו את חוק 'השוויון בנטל' כשכולם היו נגד, משמאל ומימין, והוספנו מענק של 3,600 שקל ישר לחשבון הבנק של ניצולי השואה".

עם זאת, הוא הדגיש כי מפלגתו אינו חפה מטעויות. "אנחנו עומדים כאן היום, אחרי שכולנו למדנו משהו. למדנו אותו בדרך הקשה, למדנו אותו דרך הטעויות שעשינו בהתחלה ודרך המכשולים שהיינו צריכים לעבור. באנו לממשלה כדי לשתף פעולה, כדי לעבוד עם אחרים, כדי לחבר בין אנשים, לא בשביל לנהל מלחמות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפיד הציג את רשימתו לכנסת ללא שינויים בצמרת במפלגה. כך, השרים לשעבר שי פירון, יעל גרמן, מאיר כהן ויעקב פרי משלימים לצד היו"ר את החמישייה הראשונה. ח"כ עופר שלח נותר אף הוא במקומו וישובץ במקום השישי. חיים ילין, ראש המועצה האזורית אשכול, שוריין במקום השביעי.

ח"כ קארין אלהרר קודמה מהמקום העשירי למקום השמיני. ח"כ יואל רזבוזוב נדחק מקום אחד אחורה ושובץ במקום התשיעי, וח"כ עליזה לביא סוגרת את העשירייה הראשונה במקום ח"כ עדי קול שפרשה. מי שרואה את עצמו מאוכזב ממקומו ברשימה הוא ח"כ מיקי לוי, ששובץ רק במקום ה-11. ח"כ אלעזר שטרן, שעבר ממפלגת התנועה ליש עתיד, שובץ במקום ה-12. ח"כ פנינה תמנו-שטה קודמה מקום אחד ושובצה במקום ה-13.

לפיד סיפר על חברי מפלגתו: "אנחנו מציגים היום רשימה שלא מייצגת קבלני קולות וזיופים ומפקדי ארגזים, אלא עקרונות וערכים. אנשים חדורי אמונה, שעזבו חיים נוחים. הם לא באו לעשות לביתם, הם מקריבים יום יום את הבית ואת המשפחה בשביל המדינה. אנשי מרכז אמתיים. נשים וגברים, דתיים וחילונים, פריפריה ומרכז. לא שמאל אנרכיסטי, לא ימין הזוי – מרכז".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully