וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר ערוץ 2: גדל הפער בין המחנה הציוני לליכוד

לפי הסקר שפורסם בחדשות 2, אילו היו הבחירות מתקיימות היום הייתה הרשימה המשותפת של העבודה והתנועה זוכה ל-26 מנדטים, ואילו זו של הליכוד ל-23 בלבד. ומי לא עובר את אחוז החסימה?

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

הפער גדל: סקר שפורסם הערב (שני) בחדשות ערוץ 2 לקראת הבחירות מעלה כי רשימת "המחנה הציוני" ממשיכה, ולו במעט, להתחזק ביחס לליכוד. על פי הסקר, שנערך על ידי מכון הסקרים "מדגם" בשיתוף Stat-Net, אילו הבחירות היו מתקיימות היום, הרשימה בראשותם של יצחק הרצוג וציפי לבני הייתה זוכה ב-26 מנדטים, ואילו הליכוד, בראשותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ב-23 בלבד.

במקום השלישי ממוקמת בבטחה מפלגת הבית היהודי בראשות נפתלי בנט, אשר מקבלת בסקר זה 15 מנדטים. אחריה נמצאת הרשימה הערבית המאוחדת, שמאגדת בתוכה את המפלגות חד"ש, בל"ד ורע"מ-תע"ל, עם 12 מנדטים.

בחירות 2015 || כל הסיפורים החמים:
"כולנו": סיימנו ההתקשרות עם רונן משה עם היוודע דבר החקירה
עתירת חוטובלי התקבלה, ספירת הקולות בפריימריז נעצרה
התביעה שמסבכת את המועמד החדש של ליברמן, אילן שוחט

הצגת רשימת "המחנה הציוני" 25 בינואר 2015. ראובן קסטרו
הרצוג ולבני באירוע הצגת הרשימה, אתמול/ראובן קסטרו

מפלגת יש עתיד, שהערב הוצגה רשימתה הסופית לכנסת, מקבל על פי הסקר של חדשות 2 תשעה מנדטים, אחד יותר ממה שמקבלת מפלגת כולנו של משה כחלון, שלה שמונה מנדטים. ישראל ביתנו מתאוששת מעט מהשפעת פרשת השחיתות שבכיריה עומדים במרכזה, ומקבלת בסקר זה שבעה מנדטים.

בהמשך רשימת המפלגות שעוברות את אחוז החסימה נמצאות הרשימות החרדיות. ש"ס מקבלת בסקר הנוכחי שבעה מנדטים, אחד יותר מזה שזוכה לה הרשימה החרדית המתחרה, יהדות התורה, אשר מקבלת שישה מנדטים בלבד. מספר מנדטים זהה מקבלת מרצ. מפלגת העם איתנו בראשות אלי ישי, לא עוברת את אחוז החסימה לפי הסקר.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ראש הממשלה בנימין נתניהו בכינוס סיעת הליכוד. ניב אהרונסון
נתניהו בכנסת של הליכוד, אמש/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully