וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלוף במיל' אייל בן ראובן ישוריין במחנה הציוני

27.1.2015 / 16:15

בן ראובן, שמשמש בימים אלה סגן מפקד פיקוד הצפון במיל', ישובץ ככל הנראה במקום ה-24, שיריון של יו"ר התנועה. "יהווה תוספת משמעותית לנבחרת הביטחונית שלנו", אמרה לבני

יו"ר התנועה ציפי לבני הודיעה היום (שלישי) כי האלוף במיל' אייל בן ראובן, המשמש בימים אלה כסגן מפקד פיקוד הצפון, מצטרף ל"מחנה הציוני" במסגרת סיעת התנועה, וישולב ברשימתה הרשימה המאוחדת לכנסת. הוא צפוי להשתבץ ככל הנראה במקום ה-24. עד לאחרונה בן ראובן היה חבר מפלגת מרצ והיום הוא התפטר.

סקר חדש: גדל הפער בין המחנה הציוני לליכוד

לבני אמרה על המינוי כי בן ראובן "יהווה תוספת משמעותית לנבחרת הביטחונית שלנו. הוא השתתף במלחמות ישראל ובקרבות על ביטחון אזרחי ישראל, הוא משרת עד היום באופן פעיל בגזרה הרגישה בצפון. הנבחרת של המחנה הציוני הושלמה היום באופן המייצג את כלל הנושאים שבהם נטפל לאחר הבחירות – ביטחון, כלכלה וחברה".

אלוף (במיל') איל בן ראובן. אלדד רפאלי, מערכת וואלה!
"יהווה תוספת משמעותית לנבחרת הביטחונית שלנו". אייל בן ראובן/מערכת וואלה!, אלדד רפאלי

בן ראובן אמר על הצטרפותו כי "לאזרחי ישראל מגיע יותר מהנהגה שמשתמשת רק בהפחדות, אלא מנהיגות שפועלת כדי לחזק את הביטחון. אני מצטרף לקבוצת אנשים שהמשותף לנו זו התפיסה שמדינת ישראל צריכה לעבור ממדיניות של מדינה מגיבה למדינה יוזמת שמשתמשת בעוצמתה הביטחונית ליצירת יוזמות אזוריות מדיניות".

בן ראובן שימש כמפקד הגיס הצפוני, מפקד המכללות הצבאיות, ראש מטה זרוע היבשה וכן מפקד עוצבת הפלדה בפיקוד מרכז. לאחר שחרורו מצה"ל, הוא ייסד חברה בתחום הייעוץ הביטחוני ופיתוחים טכנולוגיים. באוקטובר 2007 הוא מונה למנכ"ל עמותת "לחופש נולד". בשנת 2014 מונה לראש חטיבת היבשה בתעשייה האווירית‏.

בן ראובן נשוי ואב שישה. הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה מאוניברסיטת חיפה ובוגר המכללה הבין-זרועית לפיקוד ולמטה ובית הספר למלחמה של צבא ארצות הברית בקרלייל שבפנסילבניה. יש לו תואר שני באסטרטגיה וביטחון מאוניברסיטת חיפה. מתגורר במושב יודפת.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully