וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימת הליכוד נסגרה: המקומות הנותרים שוריינו לנשים

28.1.2015 / 15:10

יום לפני הגשת הרשימות: נתניהו ישתמש בשיריונים שלו כדי לשבץ את ענת ברקו במקום ה-11 ואת לימור סמימיאן-דרש במקום ה-23. עם תום ספירת הקולות החוזרת הוכרעה סוגיית חוטבולי-דיכטר וחוטובלי תשובץ במקום ה-20

יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, שריין שתי נשים ברשימת הליכוד: ד"ר ענת ברקו במקום ה-11 וד"ר לימור סמימיאן-דרש במקום ה-23. מזכירות הליכוד צפויה לאשר את השיריונים אחר הצהריים.

המועד האחרון להגשת רשימות המפלגות לבחירות לכנסת הוא מחר. ההליך ההרשמה נפתח הבוקר ומפלגת המחנה הציוני כבר הגישה את רשימתה. מלבד השיריונים, רק לפני זמן קצר (רביעי) נפתרה מחלוקת חוטובלי-דיכטר וספירת הקולות החוזרת קבעה כי ציפי חוטובלי תשובץ במקום ה-20.

בצל ההסלמה בצפון: החל הליך הגשת רשימות המפלגות

ראש הממשלה בנימין נתניהו בכינוס סיעת הליכוד. ניב אהרונסון
כינוס סיעת הליכוד בכנסת/ניב אהרונסון

ד"ר ענת ברקו היא סגן אלוף במיל' וקרימינולוגית בעלת תואר דוקטור מאוניברסיטת בר אילן, אשר מתמחה בחקר טרור המתאבדים. עבודת הדוקטורט שלה עסקה בתשתית המוסרית של משלחי מתאבדים לפיגועי טרור. ברקו, בת 55, הייתה שותפה בצוותי חשיבה ומחקר בצה"ל ובמועצה לביטחון לאומי. ברקו מכהנת כעמיתת מחקר במכון למדיניות נגד טרור של המרכז הבינתחומי בהרצליה, ומשמשת כפרופ' אורח באוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון בארצות הברית.

ד"ר לימור סמימיאן-דרש היא מרצה וחברת סגל בבית הספר למדיניות ציבורית באוניברסיטה העברית בירושלים. עבודת הדוקטורט שלה עסקה בהיערכות לאיומים בלתי קונבנציונליים, והיא מתמחה בסוגיות של ביטחון ואי ודאות. סממיאן-דרש, בת 40, כתבה ספר על סיכון ואי ודאות בהוצאת אוניברסיטת שיקגו.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully