וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשל ניסיון לאיחוד הליכוד-כולנו: "כחלון דרש את האוצר"

29.1.2015 / 18:00

לפי גורמים בליכוד, במו"מ שנערך בשבוע שעבר, הציע נציגו של כחלון שהרשימה המשותפת תהיה בשיטת ה"ריץ'-רץ'" - אך נתניהו התנגד. בכולנו אומרים שההיפך הוא הנכון ושההצעה לאיחוד הגיעה מכיוון הליכוד

כחלון: הלכתי בדרכו של נתניהו - אתמוך בליכוד מבחוץ. גדעון צנטנר
כל אחד לחוד. נתניהו וכחלון/גדעון צנטנר

האיחוד שלא היה הפך לקרב: הערב (חמישי) הוא המועד האחרון להגשת הרשימות לקראת הבחירות לכנסת ה-20. רגע לפני שננעלת ההזדמנות לאיחוד מפלגות, נודע על ניסיון אחרון למזג בין כולנו של משה כחלון, ובין הליכוד.

לדברי גורמים בליכוד, בשבוע שעבר נערכה בעניין פגישה בין עורך הדין דוד שמרון, מקורבו של ראש הממשלה, ובין קובי כחלון, אחיו של משה כחלון ואחד מראשי מטה הבחירות שלו. בפגישה, כך טוענים בליכוד, הציע כחלון לאחד בין שתי הרשימות בשיטת הריץ'-רץ' (אחד מכל רשימה), וכן לקבל את תיקי האוצר והכלכלה. שמרון שוחח על כך עם נתניהו, אולם ראש הממשלה הוריד את האפשרות מסדר היום.

בחירות 2015 || סיקור מיוחד
סערת השיריונים בבית היהודי: דיין פרש, ותוקף את בנט
מכיכר תחריר למחנה הציוני: הכירו את קסניה סבטלובה
מה כתבו הפוליטיקאים בפייסבוק השבוע?

במטהו של כחלון, מנגד, טוענים כי ההיפך הוא הנכון, וכי ההצעה הגיעה מכיוונו של שמרון ושכחלון החליט להמשיך ולרוץ לבד. מהליכוד נמסר בתגובה: "נציגי הליכוד ובהם עו"ד שמרון שומרים על קשר שוטף עם נציגי מפלגות שונות. מפלגתו של כחלון לא קיבלה שום הצעה כזו, ההיפך הנכון".

ברשימה הסופית של כולנו אשר תוגש היום, על פי החלטת היו"ר כחלון, במקום השלישי ישובץ יו"ר הוועדה למלחמה בעוני וחתן פרס ישראל אלי אלאלוף. הוא ימלא את מקומה של מנהלת רשת א' לשעבר ברשות השידור צגה מלקו, שנפסלה בידי ועדת הבחירות המרכזית. במקום השישי, שיועד תחילה לאלאלוף, תשובץ טלי פלוסקוב, המכהנת כיום כראש עיריית ערד, מטעם ישראל ביתנו. נתניהו מצדו הודיע היום כי ישריין במקום ה-11 ברשימת הליכוד את השר לשעבר בני בגין.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully