וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג באולפן וואלה!: "ליברמן הוא ימני קיצוני"

2.2.2015 / 13:09

יו"ר המחנה הציוני הגיב לפרשת ארגון V15, שנטען כי הוא מנהל קשר לא חוקי עם רשימתו ואמר: "אין בינינו שום קשר. חשבתי שזה שם של תרופה". על נתניהו: "מסתתר מאחורי הבקבוקים. מרוב עיסוק בבקבוקי היין הוא לא מתעסק בחדרי המיון"

מערכת וואלה!

יו"ר המחנה הציוני, יצחק הרצוג, התייחס הבוקר (שני) לסיכוייו להרכיב קואליציה עתידית, בהינתן סירובו של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, לשבת באותה ממשלה עם מרצ, ואמר: "ליברמן מנהל קרב הישרדות. דעותיו ימניות קיצוניות". בראיון מיוחד באולפן וואלה! הסביר הרצוג כי ליברמן "היה רוצה להשלים את חזון ארץ ישראל השלמה שהוא צובע אותה בעטיפת צלופן. אני לא מתרגש מהאמירות שלו כי הוא מייצג את הימין העמוק".

כותרות נוספות בוואלה! בחירות:
V15 מסייעת להרצוג במאבק בנתניהו: יש כאן עבירה פלילית?
היועמ"ש למבקר: עדכן אותי מתי יפורסם הדוח על בית נתניהו
לפיד פרסם הצהרת הון: נאמד ביותר מ-10 מיליון שקלים

יצחק (בוז'י) הרצוג באולפן וואלה!. מגד גוזני
"ליברמן מנהל קרב הישרדות". הרצוג באולפן וואלה!, הבוקר/מגד גוזני
"לא ידעתי שיש דבר כזה V15. אין לי מושג אם זה הוזכר באיזה דיון או שיח. אני לא מכיר את הפעילות של הארגון הזה"

הרצוג התייחס בראיון בהרחבה לטענות הליכוד בדבר קשר לא חוקי לכאורה שמקיימת מפלגתו עם תנועת V15 ואמר: "אין לנו שום קשר ל-V15, חשבתי שזו איזו תרופה או משהו כששמעתי על זה". לדברי הרצוג, "לא ידעתי שיש דבר כזה. אין לי מושג אם זה הוזכר באיזה דיון או שיח. אני לא מכיר את הפעילות של הארגון הזה. היום קראתי ראיון יפה מאוד של שני צעירים תל אביביים נמרצים ואגרסיביים בעיתון (מתכוון לשני מובילי היוזמה - ע"נ) ואמרתי: 'סבבה, אני לא מכיר אתכם, לא יודע מי אתם, אבל כל הכבוד לכם'".

הרצוג הוסיף והדגיש כי "אין לנו שום קשר לפעילות הזו, זה שקר וכזב של נתניהו וחבריו. הם בהיסטריה, הם מתחילים להבין שהם מאבדים את השלטון, אנחנו יודעים בדיוק מה השרים של נתניהו חושבים עליו ועל הקמפיין ועל מצבו, כשאתה בהיסטריה אתה יורה לכל הכיוונים. נתניהו משרת רק את עצמו, את מי שתומך בו מאחורי הקלעים בהובלת עיתון כזה או אחר, וזה כל הסיפור".

ברור שאתה רומז לשלדון אדלסון, אבל מה הקשר בין הדברים? האם ישראל היום זה משהו פסול?

"אני לא בא להתעסק כאן בישראל היום, אבל שנתניהו יפסיק להתבכיין ויכנס דיון על בתי החולים, שיגיד לנו איך הוא הולך לפתור את המשבר. יש מצב חירום בבתי החולים והוא מתבכיין מבוקר עד לילה על העובדה שבודקים את ההוצאות שלו ושל ביתו שהם כספי ציבור".

במסיבת העיתונאים של הליכוד הציגו פוסט על פעילות משותפת לתליית שלטים באבו גוש של V15 ופעילי המשמרת הצעירה של מפלגת העבודה. יכול להיות שלא מספרים לך במטה שלך ושיש שיתוף פעולה?

"אף אחד לא מכיר את הדבר הזה. אני מקבל המון פוסטים על הקיר בפייסבוק, אז אולי מישהו הדביק או עשה בתום לב. אין לי בעיה שזה ייבדק לעומק. מנסים למחזר טענות ישנות למרות שמאז שונה החוק כמה וכמה פעמים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ח"כ אופיר אקוניס במסע"ת של הליכוד בפרשת העמותות, בית סוקולוב ינואר 2015. ראובן קסטרו
"הם בהיסטריה, הם מתחילים להבין שהם מאבדים את השלטון". אופיר אקוניס במסיבת במסיבת העיתונאים שכינסה הליכוד, אתמול/ראובן קסטרו

הרצוג התייחס גם ל"פרשת הבקבוקים" וההתנהלות במעון ראש הממשלה ואמר: "נתניהו צריך ללכת הביתה, הוא נכשל. אי אפשר להשיג פה דירה והעימות עם אובמה פוגע בביטחון ישראל. אנחנו לא עוסקים באשת ראש הממשלה אלא בראש הממשלה. הוא זה שמסתתר מאחורי הבקבוקים. מרוב עיסוק בבקבוקי היין הוא לא מתעסק באלה שנמצאים בחדרי המיון".

אתה אומר שהוא צריך ללכת הביתה אבל אתה לא פוסל אותו ואפילו אמרת שתזמין אותו לממשלה שלך. זה נראה שאתה משחק על תיקו.

"אנחנו לא משחקים על תיקו, משחקים על ניצחון. בסוף אם אצטרך להרכיב קואליציה והליכוד יכול להסכמים לקווי היסוד זו אופציה – אני לא עוסק בפסילות".

"אני לא עושה סרטונים פתטיים על גן ילדים או בייביסיטר. שואלים את נתניהו אם הוא יטפל בילדים, אבל הוא לא מסוגל לטפל"

יוסי ורטר כתב בהארץ שהקמפיין שלכם נראה כמו שיעור אזרחות של הטלוויזיה הלימודית בשנות השבעים. נתניהו ובנט עושים סרטונים ויראליים ולעומתם הקמפיין שלכם נראה ממלכתי ומיושן.

"אני מתייחס ברצינות לאזרחים. מעבר לכל המגניבים הם צריכים לחשוב מה יהיה פה בעוד 20 שנה. אני לא עושה סרטונים פתטיים על גן ילדים או בייביסיטר. שואלים אותו אם הוא יטפל בילדים, אבל הוא לא מסוגל לטפל".

לפני כעשרה ימים פורסם בוואלה! חדשות כי מספר 17 ברשימת "המחנה הציוני", זוהיר בהלול, נתן לפני שנתיים עדות אופי לסייען חיזבאללה. הרצוג נשאל האם הוא, כמי שמציג את מפלגתו כמפלגת מרכז, מרגיש בנוח עם האירוע, והשיב: "זוהיר בהלול הכחיש את זה ואמר שהוא נתן עדות למשפחה".

זוהיר בהלול: "לא יכול להיות ציוני מכיוון שאני ערבי". ברני ארדוב
"מהווה גשר בין יהודים לערבים". זוהיר בהלול/ברני ארדוב

אבל מי שעמד למשפט הוא הסייען ולא המשפחה.

"אבל הוא נתן סיוע למשפחה, הושיט יד לאנשים שהשמיים נפלו עליהם והם היו בהלם ממה שאירע. זוהיר בהלול מהווה גשר בין יהודים לערבים בארץ הזאת כבר עשרות שנים. הוא מייצג לא רק סקטור אלא סיפור ישראלי".

כשנשאל האם יסתמך על קולות הרשימה המשותפת בבואו להרכיב ממשלה, הרצוג השיב: "גם היום אני יכול להרכיב ממשלה, אנחנו הולכים לנצח. הוכחתי מיומנויות פוליטיות גם כשלא נתנו לי סיכוי".

הערבים ישקלו להמליץ על הרצוג: "רוצים להפיל את נתניהו"

לפי הסקרים, ללא הערבים לא תצליח להרכיב ממשלה. פנית לערבים או ניהלת מגעים איתם?

"לא נצליח להרכיב ממשלה? תלוי בסקר. אני לא מתרגש. תאמינו לי, אני יודע והוכחתי מיומנויות פוליטיות".


לפניות לכתב עמרי נחמיאס - omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully