וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרי פרסם הצהרת הון: שווי כולל של כ-10 מיליון שקלים

שר המדע לשעבר מחזיק בבית פרטי במושב שומרה שבצפון בשווי 1.6 מיליון שקלים, וזכאי לפנסיה בגובה 1.65 מיליון שקלים מהשב"כ ו-4.8 מיליון מסלקום. ברשותו חשבונות השקעה בשוויץ ובארה"ב על סך 2.4 מיליון שקלים

השר לשעבר יעקב פרי. נמרוד סונדרס
חשבונות בנק בשוויץ ובארה"ב. פרי/נמרוד סונדרס

יעקב פרי, שר המדע, הטכנולוגיה והחלל לשעבר, פרסם הערב (שלישי) הצהרת הון, ממנה עולה כי שוויו המוערך מסתכם ב-9.6 מיליון שקלים. הפרטים פורסמו לראשונה ב"תכנית חיסכון" בערוץ 2.

לפי הצהרת ההון, ברשותו של פרי בית פרטי במושב שומרה שבגליל העליון, שעלותו המוערכת היא 1,650,000 שקלים. הוא מחזיק במכונית מדגם פורד אדג' שנת 2012, בשווי מוערך של 140 אלף שקלים.

לפרי פנסיה משירות הביטחון הכללי (שב"כ) בגובה של 1,600,000 שקלים. פרי, שכיהן כנשיא סלקום, זכאי במקביל לפנסיה וביטוח מנהלים מחברת הסלולר, שעלותה נאמדת ב-4,885,000 שקלים.

נוסף על כך, פרי מחזיק בחשבונות השקעות בחו"ל. ברשותו חשבון בנק בשוויץ ובו שני מיליון שקלים, וכן חשבון בארצות הברית, הכולל 370 אלף שקלים. יתרתו בחשבון של פרי היא 4,600 שקלים.

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד פרסם שלשום את הצהרת ההון שלו, המסתכמת ב-10.4 מיליון שקלים. לפי הצהרת ההון שהגיש למבקר המדינה, ברשותו בית פרטי ברמת אביב בתל אביב, אותה קנה בשנת 2004 תמורת 3.5 מיליון שקלים. כיום היא נאמדת ב-7-6 מיליון שקלים. כמו כן, שר האוצר לשעבר הכחיש את הדיווחים כי בבעלותו דירה נוספת.


לקריאה נוספת:
קורצים לדתיים: ליהיא לפיד תערוך טקס הפרשת חלה
בדיקת וואלה!: אילו פתרונות מציעות המפלגות למשבר הרפואי?
לפיד מבטיח להגביר השקיפות בכנסת – בניגוד להתנהלותו כשר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully