וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב בין כחלון ונתניהו עולה הילוך: "מי שיתקוף – יותקף"

לאחר שעברה כולנו באחרונה למתקפה ישירה על נתניהו, פרסמה הליכוד סרטון ובו נשמע כחלון מודה לנתניהו על שגיבה את רפורמת הסלולר. בכולנו הגיבו שוב: "החלטנו להצביע על מי שאשם במצב – ונצעק את זה חזק"

צילום מסך

(הסרטון החדש של הליכוד ולאחריו הסרטון שכולנו פרסמו בתגובה)

הליכוד וכולנו בעימות חזיתי: עד כה נמנע יו"ר מפלגת "כולנו", משה כחלון, מלתקוף בצורה ישירה את המדיניות הכלכלית של מפלגת הליכוד בה היה חבר בעבר, והסתפק בביקורת כללית על מדיניות הממשלה האחרונה. אלא שבימים האחרונים הסתמן שינוי מגמה: כחלון פרסם שורה של הודעות מטעמו בו עבר למתקפה ישירה על הליכוד ועל בנימין נתניהו, בעיקר בתחום החברתי.

לפני שבוע: כחלון תוקף את נתניהו לראשונה – "נוסע לארה"ב, מזניח את הארץ"

"נתניהו נכשל ונושא באחריות לקריסה הכלכלית של אזרחי ישראל", נכתב בהודעת המפלגה מהיום בצהריים (רביעי) בתגובה לדו"ח בנק ישראל. "לא מספיק לנצח את חמאס, איראן ודאע"ש. צריך לנצח בקרב על החיים, בקרב על יוקר המחיה. נתניהו נכשל ועם ישראל הפסיד. רק כחלון ינצח בכלכלה", לשון ההודעה.

כחלון: הלכתי בדרכו של נתניהו - אתמוך בליכוד מבחוץ. גדעון צנטנר
עברו למתקפה חזיתית: נתניהו וכחלון/גדעון צנטנר

בליכוד לא נותרו חייבים ושחררו בתגובה סרטון בו נשמע כחלון מתייחס להישגו הגדול, הרפורמה בסלולר, ואומר: "אלמלא שיתוף הפעולה המלא והגיבוי של ראש הממשלה, שלמעשה אני הלכתי בדרכו, לא היינו מצליחים להביא את הרפורמות האלה, שהיו מונחות על השולחן הרבה מאוד שנים. היה צריך ראש ממשלה כזה כדי שצרכנים ואזרחי מדינת ישראל יוכלו להינות ממחירים מוזלים".

כותרות אחרונות בוואלה! בחירות:
אחרי פארסת אוחנה, בנט ירד לדימונה להתפייס עם המזרחים
מתיחות במחנה הציוני סביב תכנית טרכטנברג
עתירה לפסילת ליברמן ומרזל: "אידיאולוגיה גזענית"

הסרטון, שמעוצב כולו באותה שפה גרפית כמו זו של מפלגת כולנו, מסתיים בשקופיות בהן נכתב: "יש מי שדואג לכיס שלנו. ההצלחות הן לא של כולנו, הן שלנו". גורם בליכוד הסביר בעקבות שחרור הסרטון כי "האסטרטגיה שלנו היא שמי שיתקוף אותנו יותקף בחזרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

נתניהו בעבר: "כחלון הוא האיש הנכון להוריד את מחירי הדיור"

במפלגתו של כחלון לא חיכו זמן רב ושחררו סרטון משלהם, בו נראה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ערב הבחירות לכנסת ה-19, בעת שהכריז על מינויו של כחלון ליו"ר מנהל מקרקעי ישראל (שלא יצא בסופו של דבר לפועל). נתניהו נשמע אומר לכחלון בסרטון: "הייתה לנו משימה שלא הספקנו לעשות, ואנחנו מסמנים היום – להוריד את מחירי הדיור. הדבר החשוב ביותר הוא שאני שם את האיש הנכון במקום הקריטי ביותר מבחינת מדיניות הפנים והחברה שלנו – להוריד את מחירי הדיור".

במטה כולנו הסבירו בשיחה עם וואלה! חדשות את ההחלטה לעבור למתקפה ישירה על נתניהו ואמרו: "כל הפרשיות האחרונות הסיטו את הקשב הציבורי מהפוקוס האמיתי של מה באמת חשוב ומה נמצא על סדר היום. קרב ההכפשות הוא לא קמפיין, זה לא הבעיות שמטרידות את האנשים. החלטנו להצביע על מי שאשם במצב, ואם צריך לצעוק את זה חזק נצעק את זה חזק".

לפניות לכתבים:
עמרי נחמיאס - omri_n@walla.net.il
דנה ירקצי - danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully